تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819124966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله جنتی: یاوه گویی های امریکا برای عقب نشینی کردن ملت ما است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله جنتی: یاوه گویی های امریکا برای عقب نشینی کردن ملت ما است اصفهان – ایرنا – دبیر شورای نگهبان با اشاره به پوچ بودن یاوه گویی های آمریکا، افزود: این یاوه گویی ها صرفا برای به عقب نشینی وادار کردن ملت ما است.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈاحمد جنتیˈ پنجشبه شب در جشن نیروهای انقلاب در اصفهان گفت: تهدیدات آمریکا برای خالی کردن دل ما است وگرنه خودشان با مشکلات بسیاری مواجه هستند و بدهکارترین دولتها هستند.
وی در باره انقلاب اسلامی گفت: این آرزوی همه دینداران در طول قرون متمادی بود که به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) مردی مخلص، جهادگر، شجاع، بی نظیر و از خود گذشته بود که همه وجودش غرق خدا بود و پس از تشخیص به وظیفه به آن عمل می کرد.
دبیرشورای نگهبان اظهار کرد: امام خمینی (ره) سه هدف اسلامی کردن ایران، بیدار کردن کشورهای اسلامی و زمینه سازی برای ظهور را هدف خود اعلام کرد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود زیرا در یک سو قدرت اطلاعاتی ساواک، قدرت نظامی، ثروت نفتی، حمایت های همه جانبه ابرقدرتها و در سوی دیگر مردمی پا برهنه و مستضعف ولی با ایمان به خدا وجود داشت.
آیت الله جنتی با اشاره به توطئه های مختلف استکبار جهانی در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: امام خمینی (ره) با تدبیر فتنه هایی چون منافقین، برخی مدعیان مرجعیت و افرادی که در اصفهان جان و مال مردم را محترم نمی شمردند را کور کرد.
وی ادامه داد: بعد از امام خمینی (ره) نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی فتنه های متعددی از جمله فتنه 88 که اصل اسلام و انقلاب را هدف قرار داده بود را کور کردند.
آیت الله جنتی برچیده شدن این فتنه را لطف الهی دانست و افزود: متاسفانه برخی هنوز این حرکت ها را ضد اسلام و انقلاب نمی دانند.
وی با اشاره تهدیدات آمریکا، گفت: آمریکا فهمیده است تنها خطری که آنها را تهدید می کند اسلام انقلابی است که در جنگ تحمیلی و توطئه های مختلف هیمنه پوشالی آمریکا را شکسته است.
دبیرشورای نگهبان اظهار کرد: دشمنان به خوبی می دانند نظام اسلامی ما در صدد دستیابی به سلاح هسته ای نیست و رهبر معظم انقلاب هم این مطلب را تاکید کرده اند.
وی ادامه داد: اگر بر فرض تمام خواسته های آمریکا در انرژی هسته ای محقق شود آنها کوتاه نمی آیند و مسائل دیگری همچون حقوق بشر را مطرح می کنند.
وی بیان کرد: این یک اصل قرآنی است که دشمنان اسلام از خواسته های خود کوتاه نمی آیند تا مسلمانان تسلیم آنها شوند.
ایت الله جنتی با بیان اینکه دشمن از اسلام می ترسد، افزود: امروز انقلاب اسلامی وابسته به جوانان پرشور انقلابی است که همان روحیات سالهای 57 را دارند.
وی ادامه داد: روحیات مردم ما ضد استکباری، ضد اسرائیلی، ضد سرمایه داری، ضد اشرافی گری، ضد جاه طلبی است ولی عده ای دنیا پرست و جاه طلب در صدد هستند همه کارها را فبضه کنند که برای اسلام و انقلاب تهدید هستند.
وی گفت: دشمنان ما قدرتی ندارند زیرا در عراق و افغانستان شکست های بسیاری را متحمل شدند و در فلسطین و لبنان از چند بچه حزب اللهی شکستی مفتضحانه خوردند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: باید به قرآن تمسک کرد و در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حکومتی از قرآن بهره گرفت./7134/پ/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن