تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان استان البرزبا دو جانباز انقلاب اسلامی دیدار کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همزمان با ششمین روز ازدهه مبارک فجر/ مسوولان استان البرزبا دو جانباز انقلاب اسلامی دیدار کردند کرج -ایرنا- همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و محمد تقی ایرانی فرماندار کرج عصر پنج شنبه با دو برادر جانباز انقلاب اسلامی دیدار کردند.


به گزارش ایرنا، امام جمعه کرج در این دیدار برای سلامتی غلامعلی و غلامحسین حدادی دو برادر جانباز و مبارز انقلاب اسلامی آرزوی سلامتی وموفقیت کردند.
همچنین معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی هزاران شهید است و مدیران این شهرستان نباید یک لحظه از پیگیری مطالبات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران غفلت کنند.
به گزارش ایرنا،محمدتقی ایرانی اظهار کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان سرافراز دفاع مقدس و خانواده معظم و بزرگوار این عزیزان برای پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق اهداف و آرمان های ملت ایران تلاش های بسیاری انجام داده و اگر امروز ایران در جهان سربلند است، این عزت مرهون ایثار و فداکاری آنها است.
وی با تاکید بر اینکه جانبازان سرافراز دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و خانواده معظم ایثارگران حق بسیار بزرگی بر گردن ملت ایران به ویژه مسوولان دارند، گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها بر ضرورت پیگیری مطالبات این عزیزان تاکید فرموده اند و بر این اساس مدیران و مسئولان شهرستان کرج در انجام این وظیفه مهم نباید یک لحظه غفلت کنند.
وی تصریح کرد: استفاده از نقطه نظرات، نقدها و دیدگا های جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی جزو اولویت های اصلی مدیریت عالی شهرستان کرج است و در این راه تلاش داریم به صورت مستمر با این بزرگواران دیدار و از دیدگاه ها و نقدهای آنها آگاهی یابیم.
برادران غلامعلی و غلامحسین موحدی مهر از مبارزان شهرستان کرج هستند که سال ها در راه سرنگونی رژیم ستمشاهی زیر پرچمی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برافراشتند، مبارزه کرده و طی سال های 53 تا 57 با تحمل زندان و شکنجه بیدادگران طاغوت به درجه رفیع جانبازی نایل آمدند. ک/2
691/7410
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن