تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803604106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقوي: رجب‌زاده به بازي با سپاهان نمي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تقوي: رجب‌زاده به بازي با سپاهان نمي‌رسد
مجتبي تقوي با بيان اين که تيمش در شهرآورد اصفهان به دنبال بازي خوب است، گفت: در کنار بازي مناسب مي‌خواهيم نتيجه لازم را نيز کسب کنيم.

 سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان امروز در نشست خبري پيش از ديدار با سپاهان اصفهان اظهار کرد: ايرانيان فوتبالي را دوست دارند که کيفيت داشته باشد. همچنين داشتن شاخصه‌هاي يک بازي حرفه‌اي از جمله مواردي است که مردم به آن اهميت مي‌دهند.

به گزارش ايسنا، وي با اشاره به شهرآورد اصفهان تصريح کرد: بيشتر کارشناسان معتقدند که ما در مسير خوبي قرار گرفته‌ايم و در حال پيشرفت هستيم. اميدوارم در مسابقه فردا برابر سپاهان نيز کيفيت مناسبي داشته باشيم.

سرمربي ذوب آهن اصفهان پيرامون تمرين‌هاي اين هفته تيمش يادآور شد: خوشبختانه تمرين‌هاي مناسبي را برگزار کرديم. البته فوتبال اصفهان در چند مدت اخير دچار افت کيفي شده است اما اين امر به دليل شرايط خاصي است اما در مجموع ذوب‌آهن مي‌خواهد برابر سپاهان نتيجه مطلوبي را کسب کند.

تقوي اضافه کرد: ما در چند وقت گذشته از يک روانشناس استفاده کرده‌ايم. البته اين را بايد اضافه کرد که تيم در شرايط سختي قرار دارد چرا که استرس پايين جدول بودن مي‌تواند تاثير منفي بر ذهن بازيکنان داشته باشد. مي‌خواهيم برابر سپاهان بر استرس پيروز شويم و شجاعانه‌تر کار کنيم.

تقوي همچنين با بيان اينکه مهدي رجب‌زاده مهاجم اين تيم مصدوميت دارد خاطرنشان کرد: کادر پزشکي ذوب آهن تلاش زيادي کرد که رجب‌زاده را به بازي فردا برساند ولي متاسفانه اين بازيکن برابر سپاهان غايب خواهد بود.

وي همچنين درباره شرايط بازيکنان جوان در فوتبال فعلي ايران با بيان اينکه فوتبال ايران در ارتباط با بازيکنان جوان عملکرد نامناسبي داشته است افزود: ايران بيشتر به بازيکنان جوان به صورت شعاري نگاه مي‌کند و اين مسئله را مي‌توان در رده‌هاي پايين تيم ملي و ليگ شاهد بود.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره سينا عشوري، بازيکن ذوب آهن يادآور شد: معتقدم عشوري يک بازيکن خوب اصفهاني است و در مدت گذشته براي ذوب آهن عملکرد خوبي بر جاي گذاشته. البته باشگاه سپاهان در زمينه بازيکنان جوان عملکرد بهتري داشته است.

وي همچنين با بيان اينکه نمي‌توان گفت چه تيمي در ليگ برتر قهرمان مي‌شود، اظهار کرد: شرايط جدول پيچيده است. براي مثال پرسپوليس که يکي از نامزدهاي اصلي قهرماني است، با شرايط نامناسبي دست به گريبان شده و بايد ديد در سال آينده چه تيمي قهرمان مي‌شود. البته برنامه‌ريزي‌ها نيز نبايد تغيير کند.

تقوي در پاسخ به سوالي مبني بر راي کميته انضباطي براي محروميت آندرانيک تيموريان گفت: در اين خصوص نمي‌توانم صحبت کنم و باشگاه بايد پيرامون اين راي اظهارنظر کند. البته فغاني در آن ديدار مناسب عمل کرد ولي آن صحنه را نديد.

تقوي خاطرنشان کرد: در دنيا هيچ چيزي غير ممکن نبوده و ما در بازي فردا کاملا به صورت فني نگاه مي‌کنيم و به دنبال فوتبالي خواهيم بود که هم بار فني داشته باشد و هم نتيجه دلخواه براي ما رقم بزند.

پنج شنبه 1392/11/17 19:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن