تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختران سپاهانی قهرمان هندبال کشور شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دختران سپاهانی قهرمان هندبال کشور شدند اصفهان- ایرنا- رقابت های هندبال دختران نوجوان کشور با قهرمانی هندبالیست های سپاهان در هرمزگان خاتمه یافت.


به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان، سومین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور که با شرکت هفت تیم به مدت سه روز در هرمزگان برگزار شد، با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.
نوجوانان سپاهان در فینال این رقابت ها با نتیجه 15 بر 12 هیات هندبال البرز را شکست دادند.
تیم آذرخش سرخون هرمزگان نیز در دیدار رده بندی در دیداری نزدیک با اختلاف یک گل و با نتیجه هشت بر هفت تیم هدف پویان جوان قم را مغلوب کرد تا در جایگاه سوم قرار گیرد.

*** در ششمین روز از دهه مبارک فجر معاونان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با جانبازان مرکز توانبخشی شهید مطهری ملاقات و با اهدای شاخه های گل از رشادت و استقامت این شهدای زنده انقلاب تقدیر کردند.
فضای این مراسم معنوی که مملو از جمعیت جانبازان و اقشار مختلف مردم اصفهان بود، زنده کننده خاطرات روزهایی بود که در تقویم تاریخ برای همیشه به ثبت رسیده و هر سال با فرارسیدن آن روزها شور و نشاط خاصی برای مردم تکرار می شود.
استان اصفهان 45 هزار جانباز، بیش از 23 هزار شهید و سه هزار و 700 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

*** دو نفر از بازیکنان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به اردوی تیم ملی نونهالان زیر 14 سال ایران دعوت شدند.
ˈمحسن معظمیˈ و ˈبنیامین معظمی گودرزیˈ طلایی پوشان دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان زیر 14 سال ایران هستند که از 22 بهمن سال جاری به مدت شش رور در کمپ تیم های ملی در تهران برگزار می شود.

*** دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ای به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از سه بازیکن این باشگاه برای حضور در تیم ملی جوانان ایران دعوت به عمل آورد.
ˈآرمین سهرابیانˈ ، ˈمهدی امینیˈ و ˈمیلاد سرلکˈ طلایی پوشان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان زیر 19 سال ایران هستند که از 18 بهمن امسال در کمپ تیم های ملی برگزار می شود.

*** بر اساس اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی، برای سومین سال متوالی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان رتبه نخست مباحث آموزشی در بین هیات های پزشکی ورزشی کشور را کسب کرد.
تعداد دوره های آموزشی، کلاس ها و شرکت کنندگان دوره های آموزشی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان بیشترین در کشور بوده است.
هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان در مقوله پژوهش نیز رتبه نخست را در سال جاری به دست آورد.

*** آخرین مرحله از مسابقات لیگ دوچرخه سواری باشگاههای استان اصفهان در دو رده جوانان و بزرگسالان و در دو رشته دانهیل و کراس کانتری با عنوان جام نقش جهان 9 صبح فردا در بهارستان و در پشت دریاچه مصنوعی برگزار می شود.
د / 7131/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن