تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819159775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه طرح تولیدی و خدماتی در بهشهر بهره بردرای شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران
سه طرح تولیدی و خدماتی در بهشهر بهره بردرای شد
بهشهر - خبرگزاری مهر: همزمان با ششمين روز از دهه فجر، سه طرح خدماتي و توليدي در بهشهر شامل دهياري التپه، شركت توليدي جانبازان مهديه بهشهر ، مسكن محرومين امداد با اعتبار سه ميليارد و 36 ميليون تومان به بهره برداري رسيد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقي نورزاد ظهر پنجشنبه در آيين افتتاح دهياري التپه گفت: دهياري بدون ابزار و امكانات و تجهيزات نمي تواند جوابگوي مردم باشد و لذا اين دهياري با برنامه ريزي مناسب اعضاي شورا مي تواند نقش بسزايي در رفع مشكلات و كاهش محروميت ها داشته باشد.

وي افزود: در بهمن ماه امسال علي رغم وجود مشكلات و كمبود اعتبارات 6 دهياري در بخش مركزي و يانه سر بهشهر به بهره برداري رسانديم كه بيانگر تلاش همه جانبه مردم و مسئولين امر است.

نورزاد گفت: دهياري التپه در 400 متر مربع زمين و در 5 طبقه با اعتبار 2 ميليارد تومان  به بهره برداري رسيد تا در جهت رفع مشكلات راهگشا باشد.

فرماندار بهشهر با اشاره به مشكل عدم زيرگذر در التپه گفت: اين مسئله در حال بررسي است و به زودي با تزريق اعتبارات عملياتي مي شود.

رضا جعفر نژاد مدير عامل  شركت توليدي جانبازان مهديه بهشهر نيز در آيين افتتاح اين طرح اظهار داشت: اين شركت تعاوني با سرمايه گذاري 60 نفر از اهالي مهديه بهشهر راه اندازي شده و به مدت 15 ماه با اعتباري بالغ بر يك ميليارد تومان به بهره برداري رسيد.

وي گفت: با اشاره به اينكه توليدات ما كه فرآوري پاي مرغ است تنها جنبه صادراتي دارد در ادامه راه نيز نيازمند 500 ميليون تومان اعتبار از سوي مسئولين هستيم تا در اين جهت كالاهاي ما توانايي رقابت با كشورهاي ديگر را داشته باشند.

مدیر کمیته امداد بهشهر نيز  در آيين افتتاح دو طرح مسكن محرومين امداد در شهرستان بهشهر افزود: اين دو مسكن محرومين در روستاي پاسند و گرنام با اعتبار 36 ميليون تومان به بهره برداري رسيد.

سيد موسي عمادي گفت: ايجاد سرپناه براي محرومين از برنامه هاي مهم و محوري ما است كه در راستاي اشتغال زايي و خودكفايي در حال انجام است.

وي همچنين  از بهره برداری از 257 طرح خود اشتغالی همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ 20 ميليارد و 430 ميليون ريال در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود. عمادي افزود: اين طرح ها در بخش هاي مختلف كشاورزي، توليدي و خدماتي و خياطي و.. است كه توسط مددجويان اجرايي شده است.


۱۳۹۲/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن