تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818736894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتی گیران مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سی و چهارمین دوره رقابت بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی؛ کشتی گیران مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند تهران-ایرنا- کشتی گیران راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی چهار وزن نخست رقابت های سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی بین المللی جام جهان پهلوان تختی مشخص شدند.


به گزارش ایرنا، در وزن 57 کیلوگرم که با حضور 33 کشتی گیر از کشورهای مختلف برگزارشد، ˈمصطفی یعقوبیˈ از ایران ،ˈ بات بولد نومینˈ از مغولستان، ˈجونگ هاک جینˈ، ˈرسول گالیفˈ و ˈادار بیک بایموراتوف ˈاز قزاقستان، ˈیانگ کیونگ ایلˈ نفر سوم المپیک لندن و دارنده مدال طلای رقابتهای سال 2009 جهان از کره شمالی، ˈفومی تاکاموریشتاˈ از ژاپن و ˈاوتاری گوگاواˈ از گرجستان به عنوان هشت نفر برتر این وزن به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
مصطفی یعقوبی آزاد کار جوان کشورمان در این وزن در دور اول استراحت داشت و در دور دوم هم نامیک سودوم زادا از آذربایجان را شکست داد و در دور سوم هم بات بولدنومین از مغولستان را از پیش رو برداشت.
در وزن 65 کیلوگرم هم که 20 شرکت کننده داشت، ˈابراهیم نصیریˈ، ˈفرزاد کولیوندˈ، ˈمیثم نصیریˈ و ˈحامد رشیدیˈ از ایران، ˈدوران ژورماگاژیفˈ از قزاقستان، ˈجوشن عظیم افˈ از آذربایجان، ˈسیمون راددولفˈ از اوکراین و ˈگنستانتین خابالاشویلیˈ از گرجستان به مرحله بعد راه پیدا کردند.
براساس این گزارش در وزن 74 کیلوگرم نیز 23 آزاد کار شرکت کرده بودند که در نهایت ، ˈایمان محمدیان ˈ، ˈحامد رضاییˈ، ˈرضا افضلی ˈو ˈعزت الله اکبری ˈاز ایران، ˈتسوتن بالامیدزهˈ، ˈآکژورک تاناروف ˈو ˈژینگر ذکیراوف ˈاز قزاقستان و ˈباتچولون آنخ بایرˈ از مغولستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.
رضا افضلی در این وزن در دور اول عیسی خاک بیک تسوپوکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و در دور دوم هم سونگ چول مین را شکست داد.
در وزن 97 کیلوگرم که 18 برای مبارزه حضور داشتند، ˈعلی بونچوغلوˈ و ˈامرالله دوغشلوˈ از ترکیه، ˈپاول اولینیکˈ از اوکراین، ˈعباس طحانˈ، ˈپدرام جمشیدیˈ و ˈحامد طالبی زرین کمرˈ از ایران، ˈرومان بکیراوفˈ از آذربایجان، ˈداتوکراشویلیˈ از گرجستان به جمع هشت نفر برتر کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی راه یافتند.
در این وزن حامد طالبی زرین کمر در دور اول سعید امیری را از پیش رو برداشت و در دور دوم ماگومد موسی یف را از پیش رو برداشت.
همچنین در یکی از بهترین کشتی های امروز الدار کورتانیدزه داره دو مدال نقره المپیک با 42 سال سن مقابل کشتی گیر جوان ترک با نام علی بونچوغلو قرار گرفت و در حالی که وقت اول را توانست نتیجه را پنج بر صفر به نفع خود خاتمه دهد در وقت دوم اسیر جوانی این کشتی گیر ترک شد و در نهایت این مبارزه را با نتیجه 12 بر 10 واگذار کرد.
بعد از این کشتی رسول خادم رییس فدراسیون کشتی ، علیرضا حیدری نایب رییس فدراسیون و علیرضا رضایی مدیر تیم های ملی کشتی آزاد بر روی تشک رفتند و از این کشتی گیر پیشکسوت که اکنون ریاست فدراسیون کشتی گرجستان را برعهده دارد ، تقدیر و تجلیل کردند.
سی و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی با حضور کشتی گیرانی از ایران و 16کشور جهان امروز پنجشنبه در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد.
در این رقابت ها تیم های کشتی از کشورهای ایران، ارمنستان، مجارستان،قزاقستان،عراق،جمهوری آذربایجان،کره شمالی، رومانی ،گرجستان ،جمهوری داغستان ، ترکیه، قرقیزستان، تونس، مغولستان، اوکراین و ژاپن حضور دارند.
فدراسیون کشتی ایران برای این رقابت ها جایزه معادل 96 هزار دلار تعیین کرده است و قرار است به نفرات اول تا سوم به ترتیب پنج، سه و دو هزار دلار پرداخت کند.
ورزشی (3)**1067**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن