تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801311218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات جام جهان پهلوان تختی حضور می یابند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهار کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات جام جهان پهلوان تختی حضور می یابند کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات کشتی کرمانشاه گفت: مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی در حالی از امروز (پنجشنبه) آغاز شد که چهار کشتی گیر کرمانشاهی نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت.


ˈمحمدحسین محبیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ˈحامد رشیدی، فرزاد کولیوند، رضا افضلی و سعید امیریˈ کشتی گیران کرمانشاهی هستند که در رقابت های جام تختی حضور خواهند داشت.
وی افزود: رشیدی و کولیوند در 65 کیلو، افضلی در 74 کیلو و امیری در وزن 97 کیلوگرم مسابقات جام جهان پهلوان تختی کشتی خواهند گرفت.
محبی خاطرنشان کرد: تمام کشتی گیران کرمانشاهی در چهار وزن نخست حضور دارند و وزن کشی آنان انجام و حریفانشان نیز مشخص شد.
رییس هیات کشتی کرمانشاه یادآور شد: فرزاد کولیوند و حامد رشیدی دو کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در وزن 65 کیلوگرم باید با 18 رقیب دیگر در این وزن مبارزه کنند.
محبی افزود: ˈیوگور اوزترکˈ از ترکیه، ˈسیمون رادولفˈ از اوکراین، ˈالماز عمو رزاکوفˈ از قرقیزستان و ˈکنستانتین خابالاشویلیˈ از گرجستان مهمترین رقبای خارجی کولیوند و رشیدی در این وزن محسوب می شوند، ضمن اینکه ابراهیم نصیری و علی اصغر جبلی نیز رقبای داخلی آن ها هستند.
وی یادآور شد: در وزن 74 کیلوگرم نیز رضا افضلی با 22 کشتی گیر دیگر برای کسب مدال باید مبارزه کند که ˈ لاکوب ماکارشویلیˈ از گرجستان، واروجان کوجویان از ارمنستان، تسوتن بارامیدزه از قزاقستان و گیا چیخالادزه از اوکراین مهمترین رقبای خارجی وی محسوب می شوند.
محبی همچنین از ایمان محمدیان و حامد رضایی به عنوان دو رقیب مطرح داخلی افضلی نیز یاد کرد.
رییس هیات کشتی کرمانشاه، در خصوص مهمترین رقبای سعید امیری در وزن 97 کیلوگرم نیز، گفت: در این وزن در مجموع 18 نفر شرکت کرده اند که امیری برای کسب مدال باید با کشتی گیر مطرح و پرآوازه ای چون ˈالدار کورتانیدزهˈ از گرجستان مبارزه کند.
محبی خاطرنشان کرد: علی بونچوغلو از ترکیه، علی خان جومایف از قزاقستان، پاول اولینیک از اوکراین و عباس طحان از کشورمان دیگر رقبای مطرح و جدی امیری در وزن 97 کیلوگرم برای کسب مدال به شمار می روند.
وی در پایان گفت: کشتی گیران کرمانشاهی شرکت کننده در این مسابقات که همگی آن ها امروز مسابقاتشان انجام خواهد شد از آمادگی فنی خوبی برخوردارند و همگی آن ها کسب شانس مدال را دارند.
سی و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی از صبح امروز (پنجشنبه) و به مدت دو روز با حضور تیم هایی از کشورهای ایران، قزاقستان، قرقیزستان، اوکراین، تونس، مجارستان، گرجستان، ژاپن، کره شمالی، مغولستان، جمهوری آذربایجان، عراق، ترکیه، رومانی، ارمنستان و روسیه در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.ک/3
7458/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن