تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیجار جور کردستان را در مسابقات دوچرخه سواری کشور کشید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیجار جور کردستان را در مسابقات دوچرخه سواری کشور کشید بیجار - ایرنا - رییس هیات دوچرخه سواری بیجار گفت: تیم بیجار در رقابت های لیگ قهرمانی کشور توانست یک عنوان قهرمانی و یک مقام سومی را از آن خود کند.


سهراب درویشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: چهار تیم از هیات دوچرخه سواران بیجار شامل تیم های صبانور گروس، هیات دوچرخه سواری بیجار و دو تیم از آفتاب سرخ گروس در مسابقات امسال حضور داشتند.
وی اظهار کرد: این مسابقات با شرکت تیم هایی از سراسر کشور و در دو بخش جوانان و بزرگسالان در ماده کراس کانتری برگزار شد که در پایان شاهد کسب مدال از سوی نمایندگان استان کردستان در این پیکارها بودیم.
وی گفت: در مجموع رده بندی در رده جوانان، تیم آفتاب سرخ گروس توانست عنوان نخست این رقابت ها را به دست آورد و تیم دوچرخه سواری قزوین عنوان دوم و تیم صبانور گروس عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.
درویشی با یادآوری کسب عنوان نایب قهرمانی تیم هیات دوچرخه سواری بزرگسالان بیجار در رقابت های سال گذشته گفت: امسال در رده بزرگسالان هیات دوچرخه سواری بیجار برخلاف سال گذشته که عنوان نائب قهرمانی را کسب کرد به مقام چهارمی اکتفا کرد و تیم بزرگسالان آفتاب سرخ گروس نیز عنوان هشتم را از آن خود کرد.ک/3
570/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن