تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803368426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در پنجمین شب دهه مبارک فجر کاروان جشن انقلاب به مسجد جامع قم رسید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در پنجمین شب دهه مبارک فجر
کاروان جشن انقلاب به مسجد جامع قم رسید
کاروان جشن انقلاب در پنجمین شب از دهه مبارک فجر به مسجد جامع قم رفت و با برنامه‌های متنوع با حضور مردم و مسئولان یاد و خاطره این ایام را گرامیداشت.

خبرگزاری فارس: کاروان جشن انقلاب به مسجد جامع قم رسید


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاروان جشن انقلاب که از ابتدای دهه مبارک فجر توسط شهرداری قم به راه افتاده است و هر شب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهری در یکی از مناطق شهر اقدام به برگزاری جشن می‌کند تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران مبارزه با رژیم طاغوت، مردم نیز مشکلات خود را مدیران شهری در میان بگذارند. کاروان جشن انقلاب چهارشنبه شب در پنجمین روز حرکت خود به منطقه یک و مسجد جامع قم رسید، مکانی که در دوران انقلاب به عنوان پایگاهی برای جوانان انقلابی به شمار می‌رفت. مراسم جشن انقلاب در مسجد جامع قم با حضور نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم، فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع)، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار قم، شهرداران مناطق یک و 7 قم و جمعی از مدیران شهرداری و طلاب جوان مدرسه علمیه جهانگیرخان، اقشار مختلف مردم منطقه برگزار شد. در ابتدای این مراسم که به همت سازمان فرهنگی و ورزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم برگزار شد یکی از قاریان ممتاز بین‌المللی کشور به قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و سپس گروه تواشیح و مدیحه سرایی بین‌المللی میعاد نیز به اجرای برنامه پرداخت.  

* لزوم توجه به خانواده‌های شهداء حجت‌الاسلام محمد صحفی امام جماعت مسجد جامع قم نیز در ادامه این مراسم در سخنان کوتاهی با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: امیدواریم خدا به کسانی که با کار و تلاش دل ملت بزرگوار و متدین ایران اسلامی را شاد می‌کنند توفیق عنایت فرماید. وی با بیان اینکه امام باقر(ع) فرمودند «با فضلیت‌ترین مردم کسی است که برای مردم نافع‌تر باشد»، خاطرنشان کرد: باید در راه خدمت به خانواده‌هایی که عزیزانشان را برای اجرای احکام دین و ارزش‌های انقلاب عزیزان خود را فدا کردند گام برداریم. اجرای مسابقه متنوع برای نوجوانان حاضر در مراسم نیز از دیگر برنامه‌های جشن انقلاب بود که در این مسابقه مروری بر شعارهای دوران انقلاب اسلامی ایران شد.  

* کوچکترین حلقه از زنجیره کلان خدمت رسانی شهر قم اکبر قلیچ، شهردار منطقه یک قم نیز در ادامه این مراسم در سخنانی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: افتخار دارم به عنوان کوچکترین حلقه از زنجیر کلان خدمت رسانی شهر قم در خدمت مردم انقلابی منطقه یک باشم. وی با بیان اینکه منطقه یک قم از قدیمی‌ترین مناطق شهری قم است، خاطرنشان کرد: این منطقه به ویژه خیابان‌های چهارمردان و آذر به عنوان خواستگاه انقلاب به شمار می‌رود. شهردار منطقه یک قم با اشاره به اینکه این منطقه قدیمی‌ترین، اصیل‌ترین و ریشه‌دارترین مردم را در خود جای داده است، ابراز داشت: در عین حال مردم این منطقه متواضع‌ترین و قانع‌ترین مردم هستند که همواره پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند. وی با بیان اینکه منطقه یک قم دارای 191 هزار نفر جمعیت و هزار و 422 هکتار وسعت است، ابراز داشت: این منطقه از نظر جمعیتی دومین و از نظر وسعت چهارمین منطقه شهرداری قم به شمار می‌رود.  

* تلاش برای افزایش سرانه فضای سبز قلیچ با بیان اینکه تمام بقاع متبرکه، مدارس علمیه و مراکز فرهنگی منطقه یک دارای رتبه‌های برتر هستند، تاکید کرد: این منطقه دارای سرانه سبز کمی بود که با تاکید شهردار و حمایت شورای شهر قم توانستیم این سرانه را از سال 90 به بعد افزایش دهیم و اکنون این منطقه در رتبه چهارم از لحاظ سرانه سبز و تفریحی قرار دارد. وی با اشاره به بافت تراکم جمعیتی منطقه یک قم اظهار داشت: در تلاش هستیم با خریداری املاک فرسوده و متروکه منطقه بر سرانه فضای سبز این منطقه بیافزاییم. شهردار منطقه یک قم با بیان اینکه به همت مسئولان فعالیت‌های عمرانی خوبی در سطح منطقه یک انجام شده است، اذعان داشت: با توجه به اینکه این منطقه دارای بیشترین بافت فرسوده است و هزینه زیادی برای رسیدگی به آن نیاز داریم، این موضوع همچنان نگاه ویژه مسئولان را طلب می‌کند. وی در پایان با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای ایجاد بهترین شرایط با استفاده از فرصت‌ها در این منطقه به کار خواهیم بست، یادآور شد: صرف نظر از تفاوت‌هایی که این منطقه با سایر مناطق شهر دارد، قدمت، ریشه‌دار بودن، قانع‌بودن و تواضع مردم این منطقه زبانزد است و همواره یاور انقلاب بوده‌اند و همین امر وظیفه ما را در پاسخگویی به مردم این محل خطیرتر می‌کند. * امروز ابرقدرت‌ها نیازمند مذاکره با ما هستند ولی‌الله بیاتی نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز که در این مراسم حضور داشت به عنوان سخنرانی اصلی پشت تریبون رفت و با گرامیداشت ایام سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: این افتخاری بزرگی برای ما شیعیان است که رحمت الهی شامل حال ما شد و انقلاب ایران به پیروزی رسید. وی با بیان اینکه «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» شعاری بود که به لطف خداوند به آن دست یافتیم، خاطرنشان کرد: امروز کشورهایی که ادعای ابرقدرتی در دنیا دارند نیازمند مذاکره با ما هستند. نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه بر ضرورت قدردانی از نعمت ولایت فقیه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد. ولی‌الله بیاتی تمام دستاوردهای انقلاب را مرهون وجود مبارک ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: اگر به این جایگاه اعتقادی ما کوچترین لطمه‌ای وارد شود قطعا شهدا ما را نخواهند بخشید. وی همچنین تهدیدهای دشمنان را پوش و توخالی دانست اظهار داشت: شهدا چنان قدرتی به ما دادند که امروز دنیا جرأت تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را ندارد زیرا ایثارگری‌های جوانان این مرز و بوم را در هشت سال جنگ تحمیلی دیده است. نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم در بخش دیگری از سخنان خود پروژه‌های متعدد در دست اجرای مدیریت شهری به ویژه مترو و منوریل را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها می‌تواند قم را به عنوان یک شهر و استان مطرح در سطح کشور معرفی کند.  

* تجلیل از خانواده‌های 5 شهید سرافراز انقلاب اسلامی در ادامه این مراسم با حضور چند تن از پیشکسوتان انقلاب و مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی و همچنین طلاب جوان برنامه‌ای برگزار شد که در ابتدا پیشکسوتان به خاطراتی از دستگیری امام و راهپیمایی مردم در ایام انقلاب پرداختند و طلاب جوان نیز شعارهایی که راهپیمایان در دوران انقلاب سر می‌دادند را برای مردم بازگو کردند. در بخش پایانی این مراسم با حضور بیاتی نائب رئیس و ملایی، مقیمی و محمدی اعضای شورای اسلامی شهر قم، شهردار منطقه یک و دو قم، فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) از خانواده‌های شهیدان محمد تقی فرقدانی، حسین خاکباز یگانه، محمد تقی جامه دار، سیدجواد سید علی اکبری و ناصر یزدی‌ اصل با اهدا لوح یادبود قدردانی شد. ============ گزارش: مهدی جعفری ============ انتهای پیام/2258/ک40

92/11/17 - 09:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن