تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگر پیشه: ایده آل ترین عملکرد را مقابل جواهری گنبد داشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفته بیستم لیگ برتر والیبال کارگر پیشه: ایده آل ترین عملکرد را مقابل جواهری گنبد داشتیم ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: بازیکنانم ایده آل ترین عملکرد را مقابل بازرگانی جواهری گنبد داشتند و کسب سه امتیاز این بازی روحیه تازه ای به تیم ما بخشید.


یداله کارگرپیشه عصر چهارشنبه پس از پیروزی 3 بر صفر برابر جواهری گنبد از هفته بیستم لیگ برتر کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز دوشنبه گذشته از بازیکنان خواستم که در یک جلسه خودمانی شرکت کرده و مشکلات درونی خود را تک تک بیرون بریزند تا شاید بتوانیم با آسیب شناسی دقیق و اصولی به نتایج قابل قبولی برسیم.
وی اظهار کرد: به تمامی بازیکنان گفته بودم قبل از ریشه یابی مشکلات آنان هیچگونه تمرینی نخواهیم داشت و فقط به مسائل و مشکلات بازیکنان رسیدگی می شود چرا که بارها نیز گفته ام این تیم افت و خیزهای زیادی را پشت سر گذاشته و بازسازی روحی و روانی آنها کار بسیار سخت و دشواری است.
کارگر پیشه گفت: برگزاری این جلسه داخلی اثرات بسیار مثبت و پرباری برای ما داشت و بازیکنان پس از اتمام بحث و بررسی های فراوان یک دل و منسجم قول دادند که برابر تیم پرقدرت گنبد هر آنچه در توان دارند به کار بسته و برای رهایی از این بحران تمام تلاش خود را به کار می بندند.
وی ادامه داد: ترس از باخت و استرس ناشی از این ترس مهمترین عامل باخت های سریالی تیم ارومیه است و از بازیکنان خواستم به جای تفکرات منفی بر روی مسائل فنی و تاکتیک فردی و تیمی خود بیاندیشند تا بتوانیم از وضعیت موجود دور شده و اعتدال و آرامش را به تیم بازگردانیم.
کارگر پیشه گفت: تک به تک بازیکنان تیم شهرداری ارومیه جزو بازیکنان بزرگ و با تجربه تیم ملی و سوپر لیگ هستند و از آنان خواستم کمی حرفه ای فکر کرده و به جای توجه به حاشیه های مخرب فقط به بازی متمرکز شوند.
وی گفت: خوشبختانه این انسجام و همدلی تیمی نتیجه داد و در هفته بیستم شاهد ارائه بازی کم اشتباه و بی نقص برابر حریف گنبدی بودیم.
کارگرپیشه گفت: تیم گنبد را به خوبی آنالیز کرده بودیم و از بازیکنانم خواسته شده بود که نقاط ضعف و قدرت را به خوبی در نظر گرفته و برنامه های داده شده را بدون هیچگونه کم و کاستی و با تمام قدرت به کار گیرند.
وی افزود: تیم ما امروز جواهری گنبد را مجبور به تسلیم شدن کرد و با جدیت و تلاش بیشتر تمرکز فردی و تاکیتک تیمی حریف را به هم زده و آنان را تحت فشار قرار داده بود.
7126/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن