تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820213717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد قم -ایرنا - استاندار قم با اشاره به نقش سپاه در امنیت منطقه، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش در گردهمایی پاسداران سپاه علی بن ابی طالب(ع) اظهار داشت: تمام افتخار ما این است پاسدار اسلام و انقلاب هستیم.
وی با بیان اینکه سپاه امروز دارای قدرتی بی بدیل در منطقه است، عنوان کرد: عزت، عظمت و قدرت ایران مرهون و مدیون رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
استاندارقم با اشاره به اینکه نقش سپاه در برقراری امنیت، بی نظیر است، بیان کرد: پاسداران امروز میراث دار فتوت، جوانمردی، وفاداری، جانبازی، پایمردی و آزاد مردی شهیدان دوران دفاع مقدس هستند.
وی پیشرفت امروز کشور را به جهت رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: امروز سپاهیان در جایگاه سربازان خدا، قرآن و حقیقت قرار گرفتند و به عنوان برترین ارزشهای انسانی مسئولیت خطیری را بر عهده دارند.
استاندار قم با بیان اینکه سپاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش پاسداری، ایستادگی، جهاد برای حراست از انقلاب اسلامی را برعهده گرفته، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد.
صالحی منش سرمایه معنوی سپاه را خلوص، توسل و اعتقاد والای نیروهایش دانست و تصریح کرد: بزرگترین سرمایه اجتماعی سپاه نیز اعتماد و علاقه شدید مردم به این نیروی مقتدر و باصلابت است.
وی سپاه را بهترین نیروی انقلاب دانست و بیان نمود: یکی از مهمترین اولویتهای سپاه در قم ایجاد امنیت در مهمترین نقطه از کشور یعنی شهر کریمه اهل بیت(س) است.
استاندار قم در ادامه با تاکید بر اینکه سپاه بایستی از جریانات افراطی به دور باشد تا بتواند به رسالت خود به خوبی عمل کند، عنوان کرد: سپاه باید متعلق به همه مردم باشد.
صالحی منش با اشاره به اینکه آن نهادی که مردم را در مواقع بحران سازماندهی و به کارگیری می کند، سپاه است، افزود: سپاه نیرویی ارزشی است که توانسته در برابر خطرات درون و برون مرزی به خوبی ایفای نقش کند.
وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ جان و مال مردم دانست و بیان نمود: سپاه وظیفه بزرگی در خلق حماسه اقتصادی دارد.
استاندار قم در پایان نهاد ارزشمند بسیج را پاره تن سپاه خواند و اظهار داشت: احساس مسئولیت و تعهد در بسیج اگر به درستی هدایت شود، همواره بسیج ثمره شیرین انقلاب اسلامی و بازوی توانمند کشور خواهد بود .
7407/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن