تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820659769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران از دیدگاه یک پرفسور هندی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایران از دیدگاه یک پرفسور هندی دهلی نو - ایرنا - یک استاد رشته فرهنگ دانشگاه دهلی مردم ایران را بسیار خوش اخلاق توصیف کرد و گفت که در این کشور نسبت به دین اسلام بیداری کافی وجود دارد.


به گزارش ایرنا، پروفسور ˈبلرام شکلا ˈ به عنوان مهمان ویژه در همایش شهر رام پور در رایالت اوتارپرداش هند تحت عنوان ˈایران از دیدگاه منˈ خاطراتی از کشورمان بیان کرد.
دراین همایش که به ریاست ˈعلی فولادیˈ رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هند و در روز سه شنبه برگزار شد پروفسور شکلا گفت که پنج بار به ایران رفته و کشورمان را از نزدیک مشاهده کرده است.
وی ایرانیان را بسیار خوش اخلاق خواند و اظهارداشت: در ایران نسبت به دین اسلام بیداری کافی وجود دارد. مساجد و سایر اماکن مذهبی بسیار زیبا بوده و حتی در سالن های سینما نیز محلی برای برگزاری نماز اختصاص یافته است.
پرفسور هندی با اشاره به اینکه در ایران فیلم ها و فرهنگ هندی بسیار مورد پسند قرار می گیرند تعدادی از عکس های ایران را بوسیله صفحه نمایش برای حضار نشان داد.
رایزن فرهنگی کشورمان نیز طی سخنانی گفت که روابط بین هند و ایران بسیار کهن است.
فولادی با اشاره به اینکه ایران پرچم دار اسلام بوده و می خواهد با سراسر جهان روابط دوستانه داشته باشد، اظهارداشت: اما جمهوری اسلامی ایران بی عدالتی را هرگز تحمل نخواهد کرد و در مقابل هیچ کس تسلیم نمی شود.
وی تصریح کرد: ایرانیان این درس را از مکتب حضرت امام حسین (ع) آموخته اند.
برگزاری همایش ˈ ایران از دیدگاه من ˈ در روزنامه های اردو زبان ˈصحافتˈ و ˈراشتریا ساهاراˈ چاپ دهلی بازتاب داشت.
آساق ** 275 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن