تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهان تندیس قم در سه مسابقه خانگی از حریفان پذیرایی می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم کیانی در گفتگو با مهر:
ماهان تندیس قم در سه مسابقه خانگی از حریفان پذیرایی می‌کند
قم - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم از سه میزبانی این تیم تا پایان پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور خبر داد.



جعفر کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: در حالی که امسال 14 تیم در مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور حضور دارند، هر تیم در 13 مسابقه نیم فصل اول و در همین تعداد مسابقه در نیم فصل دوم با حریفان رقابت می‌کند. وی اضافه کرد: بدین ترتیب بازی های لیگ برتر فوتسال 26 هفته به طول می انجامد و با توجه به سپری شدن 19 هفته از دیدارهای پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، تنها هفت هفته دیگر به پایان این دوره و معرفی تیم قهرمان و تیم های سقوط کننده به لیگ دسته اول باقی مانده است. سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: تیم ما در هفت بازی باقی مانده از دیدارهای دور برگشت لیگ پانزدهم قرار است چهار بار در میهمانی حریفان لیگ برتری به میدان برود و در سه بازی دیگر نیز در شهر قم پذیرای آنها خواهد بود. وی عنوان داشت: فوتسالیست های ماهان تندیس قم در هفته های سپری شده از بازی های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در 10 بازی خانگی و 9 میهمانی رقبا تا کنون به میدان رفته اند و حاصل آن کسب 28 امتیاز و رتبه هفتم جدول رده بندی است. کیانی ابراز کرد: روز پنجشنبه این هفته یعنی هفدهم بهمن ماه در دهمین بازی خارج از خانه باید در شهر تبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر برویم در حالی که یازدهمین بازی خانگی ما روز جمعه بیست و پنجم بهمن ماه در قم با تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر خواهد بود. وی با اشاره به دو بازی مهم ماهان تندیس قم، افزود: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته های 22 و 23 لیگ برتر فوتسال در دو مسابقه حساس خارج از خانه به ترتیب به مصاف تیم های فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان و فرش آراء مشهد خواهد رفت. سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم یاد آور شد: در هفته بیست و چهارم در قم میزبان تیم فوتسال میثاق تهران خواهیم بود و در هفته بیست و پنجم در میهمانی تیم فوتسال راه ساری به میدان می رویم تا در نهایت در بازی هفته پایانی در قم مقابل تیم شهید منصوری قرچک قرار بگیریم. برنامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتسال: پنجشنبه 17 بهمن دبیری تبریز – میثاق تهران (در سالن علوم پزشکی تبریز)
پتروشیمی ماهشهر – گیتی پسند اصفهان (در سالن بعثت ماهشهر)
تاسیسات دریایی – شهید منصوری (در سالن دستگردی تهران)
شهرداری تبریز – ماهان تندیس (در سالن شهید پورشریفی تبریز) جمعه 18 بهمن زمزم اصفهان – فرش آرای مشهد (در سالن پیروزی اصفهان)
ملی و حفاری ایران – شهرداری ساوه (در سالن نفت اهواز)
هلال احمر – راه ساری (در سالن شهید پورشریفی تبریز)  


۱۳۹۲/۱۱/۱۶ - ۱۷:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن