تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819661995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول در سپاه: در بحث مقابله با تهدیدها خوب عمل کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول در سپاه: در بحث مقابله با تهدیدها خوب عمل کردیم بجنورد - ایرنا - مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در چند سال گذشته در بحث مقابله با تهدیدها خوب عمل کرده است.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در روز چهارشنبه، سردار ˈیدالله جوانیˈ در نشست بصیرتی، سیاسی کارکنان و پایوران سپاه این استان در بجنورد اظهار کرد: فلسفه وجودی سپاه، حراست از انقلاب و مراقبت از آن است که از مسیر خارج نشود.
وی انقلابی بودن را یک ارزش خواند و با بیان اینکه پس از انقلاب افراد به سه گروه تقسیم شدند، افزود: گروهی همراه انقلاب، گروهی بی تفاوت و گروهی نیز ضدانقلاب شدند.
سردار جوانی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، حکومت کفر فروریخت و دوران سرسپردگی ایران پایان یافت.
وی گفت: اگر قبل از انقلاب، کشوری وابسته بودیم و از عزت و استقلال ملی خبری نبود امروز ملتی داریم که در رأس آن ولی فقیه و حاکمیت الهی است که برخوردار از عزت نفس و الهام بخش دیگر ملتهای آزادی خواه جهان است.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آرمان انقلاب اسلامی به گونه ای است که تحقق آن با جا به جایی تمدن ها همراه است.
سردار جوانی گفت: در شرایط کنونی باید نسبت به مسائل جامعه تحلیل درست و مبنایی داشته باشیم تا تشخیص دهیم با وضعیت موجود چگونه برخورد داشته باشیم.
وی تشخیص را گفتمان انقلاب اسلامی خواند و افزود: می توانیم با این مبنا گفتمان هایی که در جامعه شکل می گیرد را محک بزنیم.
وی اسلام ناب، ولایت فقیه، عدالت، عقلانیت، مردم سالاری، پیشرفت مادی و معنوی، دفاع از محرومان، صدور انقلاب و حرکت به سمت وحدت اسلامی را بخشی از مبناهای گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد. ک/1
7184/626
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن