تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819272092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هند نگران امنیت خود ازناحیه افغانستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هند نگران امنیت خود ازناحیه افغانستان دهلی نو - ایرنا - یک وزیر دولت هند روز چهارشنبه اذعان کرد که کشورش نگران تقویت طالبان درافغانستان و تغییر در اوضاع امنیتی منطقه است.


به گزارش ایرنا،ˈفاروق عبدا...ˈ وزیرانرژی تجدید پذیر هند با اشاره به برنامه خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان و سناریوهای جدید واشنگتن برای منطقه خواستار احتیاط شدید دهلی نو شد.
عبدا... که رییس حزب حاکم نشنال کنفرانس درجامو و کشمیر است همچنین امکان کاهش تدابیر امنیتی را در این ایالت رد کرد.
وی طی گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه یک مراسم درجامو گفت: ما باید بسیار محتاط باشیم.
وی در پاسخ به سوالی در مورد امکان نرمش درتدابیر امنیتی درجامو و کشمیر با لغو قانون قدرت ویژه نیروهای مسلح دراین ایالت افزود: ما تدابیر امنیتی خود را در برابر نیروهایی که خواهان ایجاد بی ثباتی درهند هستند نباید نرم کنیم.
سروزیر پیشین جامو و کشمیر گفت که حزب وی نسبت به امنیت هند بعد ازخروج نیروهای آمریکایی از افغانستان بسیار نگران است.
وی با طرح این سوال که طالبان و القاعده چه کار می کنند؟ افزود: احساس می شود که این گروه ها در صدد گسترش دیدگاه های خود از طریق سلاح هست و این وضعیت برای همه خطرناک خواهد بود.
این مقام هندی تاکید کرد : منطقه ما از جمله جامو و کشمیر در کانون توجه افراط گرایان قرار دارد و ما باید بی نهایت محتاط باشیم.
هند احساس می کند که خروج نیروهای ناتو تحت رهبری آمریکا از افغانستان احتمالا زمینه را برای صعود مجدد طالبان به قدرت و تضعیف موقعیت دهلی نو در این کشور هموار خواهد ساخت.
روزنامه انگلیسی زبان ˈتایمز آو ایندیاˈ چندی پیش نوشت: طالبان از افزایش روزافزون شکاف بین آمریکا و رییس جمهور حامد کرزای دلگرم شده است .
آساق ** 2164 ** 275 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن