تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819855713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو میلیون فرصت شغلی در آمریکا حذف می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو میلیون فرصت شغلی در آمریکا حذف می شود تهران- ایرنا- دفتر بودجه کنگره آمریکا اعلام کرد : قانون بهداشت و درمان ˈباراک اوباماˈ رییس جمهوری این کشور بیش از دو میلیون فرصت شغلی تمام وقت را تا سال 2017 از بازار کار حذف می کند.


به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، دفتر بودجه کنگره درآخرین گزارش مالی و بودجه ای خود اعلام کرد که بر اساس این قانون نیروی کار بسیاری در آمریکا به وی‍ژه کارکنان کم درآمد باید ساعات کاری خود را کاهش دهند تا مانع از دست دادن یارانه های فدرال شوند.
این یارانه ها در قانون بهداشت و درمان اوباما برای کمک به پرداخت بیمه و درمان و دیگر هزینه های نظام سلامت در نظر گرفته شده است.
براساس این گزارش بیشترین تاثیر قانون بهداشت و درمان اوباما در سال 2017 خواهد بود؛ زیرا مقررات اصلی این قانون تا آن زمان به طور کامل اجرایی می شود.
ساعات کاری برای بیش از دو میلیون و500 هزار فرصت شغلی در سال 2024 کاهش می یابد و در سال 2021حدود 800 هزار فرصت شغلی کمتر (تمام وقت) ایجاد می شود. همچنین سرعت اشتغال زایی و کاهش فرصت های شغلی در یک دهه آینده نیز کاهش می یابد.
ارتباط قانون بهداشت و درمان اوباما با کند شدن نرخ اشتغال در این گزارش دفتر بودجه کنگره احتمالا به حملات بیشتر نمایندگان دو حزب در مبارزات انتخاباتی کنگره سال جاری منجر می شود که در نهایت مشخص می کند چه کسی در سال های آخر ریاست جمهوری اوباما کنترل کنگره را در دست خواهد داشت.
بسیاری از رای دهندگان آمریکایی از قانون بهداشت و درمان اوباما راضی نیستند و از زمان اجرایی شدن ناقص آن درماه اکتبر (مهر/آبان) با اعتراض میلیون ها نفر مواجه شد که به دلیل اجرای نادرست این برنامه آن را لغو شده دانستند.
جمهوری خواهان که از قبل قانون حمایت از بیماران و بهداشت درمان قابل پرداخت اوباما را یکی از مسایل اصلی در مبارزات انتخاباتی کنگره ماه نوامبر(آبان/آذر) به شمار می آوردند از گزارش اخیر دفتر بودجه کنگره برای پیشبرد استدلال های خود استفاده می کنند که قانون بهداشت و درمان سرعت رشد اقتصادی و اشتغال زایی را کاهش می دهد.
ˈجان بینرˈرییس مجلس نمایندگان دربیانیه ای گفت: قانون بهداشت و درمان رییس جمهوری آمریکا به کسب و کارهای کوچک آسیب می رساند، درآمد خالص را کاهش می دهد همچنین شرایط را برای استخدام کارکنان جدید دشوار می سازد.
طبقه متوسط در اقتصاد آمریکا در نظر گرفته نشده است و رو به کاهش دارد. گزارش دفتر بودجه کنگره تایید می کند که قانون بهداشت و درمان اوباما شرایط را به شدت دشوار کرده است.
اما کاخ سفید این فرضیه را رد کرده است که قانون بهداشت و درمان اوباما به معنای کاهش فرصت های شغلی است.
البته گزارش دفتر بودجه کنگره آمریکا شامل نقاط مثبتی برای اجرای قانون بهداشت و درمان آمریکا در بخش بودجه ای نیز هست.
براساس این گزارش کسری بودجه آمریکا در سال مالی 2014 کمتر از میزان 514 میلیارد دلار خواهد بود که پیش از این انتظار می رفت و قبل از این، میزان کسری بودجه آمریکا 560 میلیارد دلار در سال مالی 2014(یعنی تا آخر سپتامبر) و در سال 2013حدود 680 میلیارد دلار بر آورد شده بود.
این گزارش حاکی است که قانون بهداشت و درمان اوباما یک میلیون نفر آمریکایی را کمتر تحت پوشش قرار می دهد که دلیل آن نارسایی سیستم های فنی این قانون است که به کلی وب سایت آن در دو ماه اول ثبت نام متقاضیان از کار افتاده بود.
پیش بینی می شود شش میلیون نفر در سال 2014 برای برخورداری از بیمه خصوصی از طریق بازارهای بیمه بهداشتی جدید ثبت نام کنند در حالیکه قبلا هفت میلیون نفر برآورد شده بود.
قانون بهداشت و درمان اوباما با هدف کمک به شرکت های بیمه مطابق با قوانین حمایت از مصرف کنندگان، رقابت مقرون به صرفه و گسترش پوشش بیمه ای به مردم بیشتری از آمریکا تعریف شده است و به صورت منطقه ای بسته های بهداشتی و سلامتی را برای شهروندان مطابق با درآمدشان بعد از ثبت نام پیشنهاد می کند.
اگر خانواده ای شایستگی دریافت بسته رایگان و خدمات پزشکی و درمانی رایگان را داشته باشد بعد از تشخیص توسط مقامات محلی و از طریق شرکت های بیمه می تواند از این نوع خدمات استفاده کند.
اروپام**9157 ** 1064
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن