تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820419733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اينتراسيگنت: تيم ايران بحران زده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اينتراسيگنت: تيم ايران بحران زده است
به باور رسانه‌هاي آرژانتين به خاطر مشکلات مالي که براي تيم ملي ايران بوجود آمده، احتمال ترک کارلوس کي‌روش از کادر فني تيم ملي ‌وجود دارد.

آرژانتيني‌ها با توجه به قدرتمندي تيم ملي فوتبال‌ خود و مدعي‌بودن، براي آنکه در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل، بختي جدي براي کسب مقام نخست باشند، به تمام امور رقبا دقت کافي مبذول کرده‌اند.

در اين راستا رسانه‌هاي خبري اين کشور آمريکاي‌لاتين، تمام امور تيم‌هاي همگروهي آلبي‌سلسته (آرژانتين) را به دقت زير نظر دارند و در مورد ايران، بوسني‌هرزگوين و نيجريه به خوانندگان خود پيوسته خبر مي‌دهند.

روزنامه ال‌اينتراسيگنت گزارشي از آخرين وضعيت تيم ملي ايران به خاطر مسائلي که مرتبط با «کارلوس کي‌روش»‌ بوده، منتشرکرده است.

اين روزنامه در گزارش خود نوشته «تيم ملي» (ايران) حريف آرژانتيني‌ها با مشکلاتي دست به گريبان است.

در ابتدا عنوان شده بروز مشکلات اقتصادي باعث شده در برگزاري برنامه‌هاي اردويي و ديدارهاي دوستانه ايران مشکلات عمده‌اي ايجاد شود و از سوي ديگر کارلوس کي‌روش، سرمربي پرتغالي ايران نيز هشدار داده که صبر و حوصله‌اش حدي دارد.

*بحران بزرگ ايران

گزارشگر اين روزنامه ابتدا بحث مشکلات اقتصادي را پيش کشيده و از آن به عنوان «بحران بزرگ در تيم رقيب آرژانتين» نام برده است.

اين نشريه نوشته است ايران خودش را در بحران اقتصادي سنگيني درگير مي‌بيند که بديهي است روي روند آماده‌سازي اين تيم براي مسابقات جام جهاني تاثير مي‌گذارد.

*تلاش‌هاي فدراسيون فوتبال

در ادامه اين گزارش عنوان مي‌شود با توجه به مشکلات مالي، فدراسيون فوتبال ايران کوشيده فضا را به سوي بهبود پيش برده و تمرکز را به تيم ملي و مسئولانش که اردوي آماده‌سازي آفريقاي‌جنوبي خود را لغو کنند، بازگرداند.

*صبر و حوصله کي‌روش

در ادامه اين گزارش به واکنش کي‌روش اشاره شده و اين که او پس از مشکلات عديده‌اي که در راه آماده‌سازي برايش به وجود آمده، عنوان کرد: صبر و حوصله‌ام حدي دارد.

گزارشگر اين نشريه از همين جمله برداشت کرده امکان خروج کي‌روش از کادر فني ايران وجود دارد. به خصوص که از ليگ برتر انگليس که سال‌ها سابقه کار در تيم منچستريونايتد داشت، با پيشنهادهاي مواجه است.

چهارشنبه 1392/11/16 11:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن