تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813259650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلعتبري: قبل از دربي دايي پول را تامين کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خلعتبري: قبل از دربي دايي پول را تامين کرد
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد که در اين مدت تنها درباره مشکلات مالي وعده شنيده‌اند.

محمدرضا خلعتبري در خصوص اينکه گفته مي‌شود اعتصاب روز گذشته بازيکنان پرسپوليس به درخواست او و چند بازيکن ديگر بوده، گفت: نمي‌دانم اين شايعات از کجا نشات مي‌گيرد. با وجود برف سنگين چطور تمرين مي‌کرديم؟ ضمن اينکه پرسپوليس بزرگتر دارد.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: متاسفانه مشکلات مالي همچنان ادامه دارد. قرار بود بعد از بازي با سپاهان اين مشکلات حل شود اما اين اتفاق رخ نداد. خدا پدر و مادر علي دايي را بيامرزد که قبل از دربي براي بچه‌ها پول گرفت. دايي در کنار اينکه سرمربي ما است حکم دوست ما را دارد.

مهاجم پرسپوليس تصريح کرد: فقط وعده شنيديم و هيچ‌کس در کنار تيم نيست اما اين باعث نمي‌شود که براي پرسپوليس کم بگذاريم. درست است که مشکلات مالي داريم اما با تمام وجود براي پرسپوليس و هوادارانش بازي مي‌کنيم.

خلعتبري در مورد اينکه آيا پس از سفر به اصفهان مشکل سند خوردن اتومبيلش حل شده، اظهار داشت: تا پول نباشد مشکلي حل نمي‌شود. شخصي که از آن اتومبيلم را خريدم براي سند زدن 150 ميليون تومان پول مي‌خواهد.

وي درباره بازي روز يکشنبه پرسپوليس و فجرسپاسي شيراز، تاکيد کرد: مسلماً براي 3 امتياز به شيراز مي‌رويم و اگر مي‌خواهيم قهرمان شويم راهي جز شکست فجر نداريم. حتماً با همدلي و شرايط خوب مي‌توانيم از سد فجر بگذريم.

خلعتبري گفت: با اين همه مهره که داريم بايد قهرمان شويم. تمام تلاشمان را انجام مي‌دهيم تا در ديدار‌هاي باقيمانده حداکثر امتيازات را کسب کنيم و شرمنده هوادارانمان نشويم.

چهارشنبه 1392/11/16 09:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن