تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802502803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست ایران مقابل تیم چند ملیتی قطر در دیداری نزدیک و نفس گیر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان - بحرین؛ شکست ایران مقابل تیم چند ملیتی قطر در دیداری نزدیک و نفس گیر تهران - ایرنا - تیم ملی هندبال ایران در دیداری نزدیک و نفس گیر مقابل تیم چند ملیتی قطر در مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره مسابقه های هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در بحرین مغلوب شد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.


به گزارش ایرنا، این دیدار عصر روز سه شنبه در سالن خلیفه شهر منانه پایتخت کشور بحرین برگزار شد و قطری ها موفق شدند 23بر22 مقابل ایران به برتری برسند و فینالیست شوند.
نیمه نخست این مسابقه با حساب12 بر 11 به سود قطر رقم خورده بود.
در 5 دقیقه ابتدایی بازی تیم ملی هندبال ایران با درخشش میلاد مسایلی دو گل ازقطر پیش افتاد اما دو گل پیاپی تیم حریف بازی را 2 بر 2 به تساوی کشاند و در ادامه تیم کشورمان با گلزنی مهدی بیجاری دو گل دیگر جلو افتاد.
در ادامه، قطری ها سه گل متوالی به ثمر رساندند و تا دقیقه 10 با حساب 5 بر 4 پیش افتادند و پس ازآن دو تیم بازی نزدیک و پایاپایی به نمایش گذاشتند و بازی دردقیقه 20 به تساوی 7 بر 7 رسید.دراین لحظه والرو ریورا سرمربی اسپانیایی تیم قطر درخواست وقت استراحت کرد.
مصاف متعادل و نزدیک دو تیم تا دقیقه 25 ادامه یافت و بازی به تساوی 9 بر 9 رسید اما پس از آن تیم کشورمان دو گل به ثمر رساند و می توانست با مدیریت مسابقه نیمه نخست را به سود خود به پایان برساند.
اما در دقیقه 27 پویا نوروزی بازیکن جوان تیم ملی هندبال ایران توسط داور 2 دقیقه اخراج شد و قطرها توانستند با به ثمر رساندن دو گل بازی را به تساوی 11بر11 بکشانند.
تیم ملی هندبال قطر در ثانیه پایانی نیمه نخست نیز یک گل دیگر وارد دروازه سعید برخورداری سنگربان ایران کرد و این نیمه را با حساب 12 بر 11 به سود خود رقم زد.
اکثر گل های تیم ملی هندبال ایران در نیمه نخست توسط مهدی بیجاری خط زن درشت اندام و میلاد مسایلی گوش راست خوش فکر تیم کشورمان به ثمر رسید.
نیمه دوم با گل تساوی بازی برای ملی پوشان ایران آغاز شد و در ادامه قطری ها دو گل به ثمر رساندند و تا دقیقه 5 این نیمه با حساب 14 بر 12 پیش افتادند.
پس از آن تیم کشورمان با دو گلی که به ثمر رساند در مقابل یک گلی که دریافت کرد تا دقیقه 10 اختلاف را به حداقل رساند و در ادامه دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و با درخشش دروازبان ها 4 دقیقه در به ثمر رساندن گل ناکام ماندند.
دردقیقه 14 نیمه دوم، خطای میلاد مسایلی روی بازیکن قطر دو دقیقه اخراج گوش راست کشورمان را در پی داشت و قطری ها از پرتاب پنالتی 16 بر 14 پیش افتاده و در ادامه گل هفدهم و هجدهم را هم به ثمر رساندند.
در دقیقه 16 نیمه دوم پرتاب زیر سجاد استکی از پشت محوطه 9 متر به زیبابی وارد دروازه قطر شد و پانزدهمین گل ایران را رقم زد.
گل میلادمسایلی در دقیقه 18 نیز اختلاف را به دو و نتیجه را به 18 بر 16 رساند اما در ادامه قطری ها دو گل به ثمر رسانده و در دقیقه 20 نیمه دوم برای نخستین بار در طول مسابقه با 4 اختلاف پیش افتادند.
گل سجاد استکی در دقیقه 21، بازی را 20 بر 17 کرد و رحیم مومنی زاده بغل زن تیم ملی ایران نیز در دقیقه 23 گل هجدهم را وارد دروازه قطر کرد تا سرمربی اسپانیایی قطر در نتیجه 20 بر 18 مجبور به گرفتن وقت استراحت شود.
شاگردان والرو ریورا در تیم قطر پس از این وقت استراحت سه گل دیگر به ثمر رساندند و با حساب 23 بر 18، برای نخستین بار در طول مسابقه با 5 اختلاف گل مقابل شاگردان رافائل کاستلو اسپانیایی در تیم ملی ایران پیش افتادند.
نوزدهمین گل ایران را میلاد مسایلی در دقیقه 27 از پرتاب پنالتی زد و مجتبی حیدرپور نیز در دقیقه 28 موفق شد بیستمین گل تیم ملی هندبال ایران را وارد دروازه قطر کند.
در دقیقه 29 و پایانی بازی، تیم ایران توسط محمدرضا رجبی و مجتبی حیدرپور دو بار به گل رسید و اختلاف را به حداقل رساند و بازی با نتیجه 23 بر 22 به سود قطر پایان یافت.
در این بازی، سعید برخورداری و گوران استوجانوویچ دروازه بانهای دو تیم درخشش فوق العاده ای داشتند و بارها بازیکنان حریف را در موقعیت تک به تک ناکام گذاشتند.
داوود توکلی رییس ایرانی کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا و عضو کمیته فنی رقابت ها برای قضاوت این مسابقه از استفان پیچون و لورانت رورت از فرانسه استفاده کرد.
ایران با قبول شکست دراین بازی باید روز پنجشنبه (پس فردا) در دیدار رده بندی به مصاف بازنده مسابقه تیم های امارات و بحرین برود.
پیشتر قرار بود بازی ایران و قطر ساعت 19:30 دقیقه برگزار شود اما با تصمیم کمیته فنی کنفدراسیون هندبال آسیا، زمان آن به ساعت 17 تغییر کرد.
دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره مسابقه های هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در بحرین را تیم های بحرین و امارات عربی متحده در ساعت 19:30 امروز (سه شنبه) برگزار می کنند.
ملی پوشان هندبال در مرحله گروهی بدون شکست و با 7 امتیاز از دو پیروزی و سه تساوی به عنوان تیم دوم گروه نخست راهی مرحله نیمه نهایی شده بودند.
قطر که اکثریت قریب با اتفاق کارشناسان این تیم را قهرمان آسیا در این دوره می دانند و در سال 2015 نیز میزبان مسابقه های هندبال قهرمانی جهان است با به تابعیت در آوردن بازیکنان مطرح جهان تیم قدرتمند ساخته و بدون شک علاوه بر قهرمانی در آسیا، برای حضور موفق در مسابقه های قهرمانی جهان نیز برنامه ریزی کرده است.
قطری ها که با 5 پیروزی متوالی گام به مرحله نیمه نهایی گذاشته اند، پیش از آغاز شانزدهمین دوره مسابقه های قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در بحرین، میزبان تورنمنتی چهارجانبه بودند و در این رقابت ها با نتیجه 28 بر 18 بر تیم ایران غلبه کردند.
تیم ملی هندبال ایران در شانزدهمین دوره مسابقه های قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در بحرین، بر خلاف دوره قبلی در عربستان سعودی که 7 بازیکن اصلی خود را به دلایل مختلف به همراه نداشت و به مقامی بهتر از پنجم نرسید، اینبار با قدرت گام به رقابت ها گذاشت و جهانی شد.
تنها بازیکن مطرحی که تیم ملی هندبال ایران را در بحرین همراهی نکرده، ایمان جمالی است. گفته می شود این لژیونر ایرانی که در باشگاه های مجارستان عضویت دارد به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی ایران نبوده است.
تیم ملی هندبال ایران یکشنبه شب با تساوی 30 بر 30 مقابل بحرین در شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان، بدون قبول شکست در این رقابت ها برای نخستین بار به مسابقه های قهرمانی جهان صعود کرد تا هندبالیست های غیور کشورمان که کمتر توجه رسانه ها به آنان جلب می شود، در ادامه راهیابی تیم های ورزشی کشورمان به مسابقه های جهانی، آنان نیز برای ایران افتخارآفرینی کنند.
هندبالیست های کشورمان در چهار مسابقه قبلی خود در این مسابقه ها نیز مقابل کره جنوبی قهرمان 9 دوره آسیا و پرافتخارترین تیم قاره کهن به تساوی 24 بر 24 رسیدند، در مصاف با عربستان سعودی نیز به تساوی 22 بر 22 رضایت دادند و مقابل چین و ازبکستان به ترتیب با نتایج 34 بر 27 و 54 بر 22 پیروز شدند.
شانزدهمین دوره مسابقه های هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان از 5 تا 17 بهمن ماه با شرکت 12 تیم در دو گروه در شهر منامه پایتخت کشور بحرین جریان دارد.
در گروه نخست این رقابت ها، تیم های ایران، ازبکستان، کره جنوبی، چین، عربستان سعودی و بحرین و در گروه دوم نیز تیم های عمان، امارات عربی متحده، کویت، عراق، ژاپن و قطر حضور داشتند.
از هر گروه، دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و دیدارهای نیمه نهایی امروز (سه شنبه) و دیدار نهایی روز 17 بهمن ماه برگزار می شود.
سه تیم برتر این رقابت ها به مسابقات هندبال قهرمانی جهان در سال 2015 در قطر صعود می کنند.
با توجه به اینکه تیم قطر توانسته است به مرحله نیمه نهایی صعود کند، به دلیل میزبانی مسابقه های جهانی، سه تیم دیگری که به مرحله نیمه نهایی صعود کرده اند نیز به مسابقه های قهرمانی مردان جهان راه یافته اند.
اسامی 19 بازیکن اعزامی تیم ملی هندبال ایران به شانزدهمین دوره مسابقه های قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در بحرین به این قرار است: سعید حیدری راد، شاهو نصرتی، مهرداد صمصامی، سجاد استکی، پویا نوروزی نژاد قره لو، الله کرم استکی، محمدعرفان سعیدی، مجتبی حیدرپور، مهدی بیجاری، محمد سیاوشی شاه عنایتی، میلاد مسایلی، حسن خلیقی ولی آباد، سجاد ندری، هادی طالبی، رحیم مومنی زاده، علی اکبر خوشنویس زارچ، سعید برخورداری، محمدرضا رجبی و علیرضا موسوی قلعه.
ورزشی (2)**7537**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن