تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814687429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکی: مصاحبه کی روش، کریمی را سرشار از انگیزه کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرکی: مصاحبه کی روش، کریمی را سرشار از انگیزه کرده است تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از مصاحبه اخیر کی روش در باره حضور علی کریمی در تیم ملی، گفت: این مصاحبه امروز کریمی را سرشار از انگیزه کرده بود و وی یکی از بهترین روزهای خود را سپری کرد.


حسین فرکی روز سه شنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی با تراکتورسازی، اظهار کرد: اینکه یک مربی حرفه ای کلامی را عنوان کند که به بازیکن خاص انگیزه بخش باشد درست نیست و سرمربی تیم ملی می توانست این مصاحبه را بعد از بازی امروز عنوان کند.
وی گفت: این انگیزه مضاعف کریمی به ضرر تیم ما تمام شد، هرچند اعتقاد دارم وی بازیکنی باهوش و بسیار توانمند است و امیدوارم کریمی همین روند را در تراکتورسازی و فوتبال ملی ادامه دهد.
فرکی اضافه کرد: من چهار بازی اخیر تراکتورسازی را آنالیز کرده بودم اما در هیچ کدام از آنها علی کریمی را این چنین شاداب و پرانگیزه ندیده بودم.
وی با بیان اینکه فولاد خوزستان در مقابل تراکتورسازی آنچه که می خواست نبود، گفت: در این دیدار به هیچ عنوان بازیکنان در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند و به واقع روز بد تیم ما بود و تمام نفرات بسیار خسته و سنگین در زمین بودند.
فرکی افزود: تیم فولاد خوزستان امروز نه به هوای سرد و کیفیت زمین بلکه به خود باخت و فینال جام حذفی را از دست داد.
وی گفت: در هرحال بازی را واگذار کردیم و به خاطر فینالیست شدن تراکتورسازی تبریز به هواداران و مردم آذربایجان تبریک می گویم و ما نیز با از دست دادن جام حذفی تمام تمرکز خود را روی لیگ برتر می گذاریم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره اتفاقات اخیر پیرامون تیم ملی، اظهارکرد: به نظرم این اتفاقات همچنان ادامه خواهد داشت اما به طور قطع همه تیم های لیگ برتر و تیم ملی از چنین فضایی به شدت آسیب خواهند دید.
فرکی افزود: جای تاسف است که در فوتبال کشور قبل از اینکه فکر شود اقدام به برنامه ریزی می شود که این برخلاف روند موجود در فوتبال جهان است.
وی نبود شفاف سازی را از مشکلات اصلی فوتبال ایران دانست و تاکید کرد: در چنین محیطی نمی توان حق و ناحق را از یکدیگر تمیز داد.
دیدار امروز دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان با حساب یک بر صفر به سود تیم تراکتور پایان یافت.
7236/587/245
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن