تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801770301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار تهران: هیچ مشکلی در تامین و عرضه سبد کالا وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار تهران: هیچ مشکلی در تامین و عرضه سبد کالا وجود ندارد تهران بزرگ – معاون برنامه ریزی استاندار تهران گفت: مشکلی در روند تامین اقلام سبد کالا وجود ندارد و مردم با آرامش خاطر تا پایان سال وقت دارند برای گرفتن سبد کالای خود مراجعه کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈنعمت الله ترکیˈ در نشست روز سه شنبه بررسی مشکلات سبد کالا گفت: یک میلیون و 565 هزار و 261 سرپرست خانوار منهای نیروهای مسلح در استان تهران مشمول سبد کالا می شوند.
وی نیاز استان در زمینه تخم مرغ را دو هزار و 817 تن، مرغ را شش هزار و 261 تن، پنیر را هزار و 252 تن و روغن را دو هزار و 535 تن عنوان کرد.
معاون برنامه ریزی استاندار تهران از سازماندهی هفت شبکه توزیع در پایتخت خبر داد.
وی، ذخیره مرغ استان تهران را 30 هزار تن به جز تولید روزانه عنوان کرد و گفت: در زمینه تولید و تامین مرغ استان تهران هیچ مشکلی وجود ندارد.
ترکی، وضعیت ذخیره برنج و پنیر را هم مناسب دانست و خاطرنشان کرد: مشکلاتی در زمینه تامین روغن و بویژه تخم مرغ وجود دارد که با برنامه ریزی مسوولان به زودی برطرف می شود.
معاون استاندار تهران از مراجعه 85 درصدی مردم برای گرفتن سبد کالا در فروشگاه های رفاه سپه و فرهنگیان در کشور و تهران خبر داد.
وی گفت: دنبال حل مشکلات تجهیزاتی برخی فروشگاه های توزیع هستیم و مردم می توانند برای گرفتن سبد به همه فروشگاه های اعلام شده مراجعه کنند.
وی با اشاره به تمدید زمان ارایه سبد کالا گفت: مشمولان دریافت سبد کالا از بابت تمام شدن اقلام مورد نیاز نگران نباشند و با آرامش خاطر در بازه زمانی باقیمانده تا سال نو به مراکز توزیع مراجعه کنند.
معاون برنامه ریزی استاندار بیان کرد: سامانه تلفنی مربوط به تخلفات بازرگانی به شماره 124 آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم در خصوص سبد کالای یارانه ای است.
وی، ارایه کارت بانکی دریافت یارانه را در هنگام دریافت سبد کالا ضروری دانست.
معاون برنامه ریزی استاندار تهران، تعیین جامعه هدف و چگونگی توزیع سبد کالا را متمرکز عنوان کرد.
وی گفت: استانداری و دیگر دستگاه های مسوول استانی فقط پیگیری امور مربوط به ارائه سبد کالا را بر عهده دارند و اجرای طرح برعهده ستاد کشوری توزیع این کالا و وزارت صنعت معدن و تجارت است.
نشست بررسی مشکلات سبد کالای یارانه ای امروز سه شنبه بعد از ظهر در محل استانداری با حضور مسوولان شبکه های تامین و توزیع اقلام سبد کالا برگزار شد.
پیش از این اعلام شده بود که مشمولان 15 روز مهلت دارند تا سبد کالایی خود را دریافت کنند و این موضوع سبب ازدحام مردم برای دریافت سبد کالا در محل های توزیع شده بود.
مقدار سبد کالا برای هر خانوار 10 کیلو برنج، 2 عدد مرغ، 30 عدد تخم مرغ، بسته پنیر و 2 بطری روغن مایع اعلام شده است.
فروشگاه های تعاونی کارکنان دولت، فروشگاه های تعاونی مصرف فرهنگیان، فروشگاه های امکان، فروشگاه های اتکا، فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند از جمله مراکز توزیع سبد کالا در کشور اعلام شده اند.
کلیه شاغلان ﻭ بازنشستگان دولت، کلیه شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح، کلیه کارگران مشمول قانون کار و قانون تأمین اجتماعی، روزنامه نگاران، خبرنگاران و هنرمندان به تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشجویان متأهل به تشخیص وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی، طلاب به تشخیص مرکز مدیریت حوزه های علمیه، سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سرپرستان خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از جمله گروه های هدف در اختصاص سبد کالا هستند.
تهرام564/9191
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن