تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803913163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: پارلمان ورزش در استان خوزستان تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار: پارلمان ورزش در استان خوزستان تشکیل می شود اهواز-ایرنا- استاندارخوزستان گفت: پارلمان ورزش استان خوزستان برای نخستین بار در کشور با حضور 400 عضو از فرمانداران،شهرداران و مدیران ورزشی استان بزودی تشکیل می شود .


ˈعبدالحسن مقتداییˈ دراولین جلسه شورای ورزش و جوانان که سه شنبه در محل استانداری خوزستان برگزار شد بیان داشت: در این پارلمان که جمعی از مدیران استان خوزستان در امر ورزش حضور خواهند داشت تلاش می شود با اجرای برنامه های مدون و اجرایی مشکلات ورزش استان خوزستان حل شده و راهکارهایی برای شناسایی نخبگان ورزشی استان ارایه شود.
استاندار خوزستان افزود: مدیران استان خوزستان باید با امکانات محدود موجود به فکر حل مشکلات استان و ورزش جوانان باشند و اگر هدف مدیری خدمت به مردم باشد با امکانات کم نیز می تواند برنامه های خوبی در زمینه ورزش و جوانان داشته باشد.
وی بیان داشت: در کنار برنامه های بلند مدت از هم اکنون باید به فکر اجرای برنامه های کوتاه مدت در امر ورزش های همگانی و محله ای نیز بود تا مردم نیز به آینده و عملکرد مدیران امیدوار باشند.
استاندار خوزستان با اشاره به این که مساله ورزش همگانی باید به صورت جدی دنبال شود گفت: باید با اجرای برنامه های مفرح مانند مسابقات تیمی در قالب حضور جوانان در کنار خانواده ها نشاط را به جامعه بازگرداند.
مقتدایی با بیان اینکه تصمیم های کلی کشور مشکل ورزش و جوانان استان را حل نخواهد کرد افزود: باید برای حل مشکلات، تصمیمات کلی در استان خوزستان اتخاذ شود زیرا تصمیمات کلی کشوری به دلیل تطابق نداشتن با جغرافیا و نیاز منطقه قابل اجرا نیست.
وی ادامه داد: هر استانی ویژگی های خاص خود را دارد و ابتدا باید نیازهای مردم و جوانان منطقه شناسایی شده و پس از آن برنامه ریزی شود.
رییس شورای ورزش و جوانان استان خوزستان بیان داشت:در دهه 40 استان خوزستان ورزشکاران و اسطوره های بسیاری را به کشور معرفی کرده است.
مقتدایی افزود: در گذشته شهرستان مسجد سلیمان یکی از کانون های اصلی فوتبال کشور بود و ورزشکاران بسیاری را به تیم های مختلف معرفی کرد اما وضعیت ورزشی هم اکنون این شهرستان قابل مقایسه با گذشته نیست.
وی با بیان اینکه نباید از ورزش آموزشگاه ها غافل بود گفت: ورزش آموزشگاه و محلات را باید جدی گرفت زیرا پایه و اصل رشد هر ورزشکار به مدارس و آموزشگاه ها باز می گردد.
استاندار خوزستان بیان داشت: هم اکنون تمامی تلاش والدین دانش آموزان توجه به درس و شرکت دانش آموزان در کلاس های کنکور است در حالی که ورزش برای هر فرد لازم است و خانواده ها باید در کنار درس به ورزش فرزندان خود نیز اهمیت بدهند.
مقتدایی با اشاره به اهمیت ورزش بانوان گفت: مسوولان باید توجه داشته باشند که ورزش بانوان از اهمیت بسیاری برخورداراست و باید در برنامه ریزی هایی که در استان در بخش ورزشی انجام می شود به ورزش بانوان نیز توجه شود.
اولین جلسه شورای ورزش و جوانان با حضور تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی ،مدیران ورزشی استان و مدیران برخی از باشگاه های ورزشی تشکیل شد.
این در حالی است که پیش از این در دوره مدیریت ˈسیدجعفر حجازیˈاستاندار پیشین خوزستان جلسات ورزش و جوانان در قالب کارگروه اتاق فکر ورزش و جوانان برگزار می شد.
681/7161/641
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن