تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801315071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 6 داور خارجی در رقابتهای باشگاه های آسیا و جام فجر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور 6 داور خارجی در رقابتهای باشگاه های آسیا و جام فجر تهران-ایرنا- فدراسیون جهانی تکواندو 6 داور بین المللی را به منظور حضور در رقابتهای باشگاه های آسیا و جام فجر معرفی کرد.


به گزارش ایرنا از فدراسیون تکواندو؛ چهارمین دوره رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا از دوم تا چهارم اسفند ماه و بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر، از 5 تا 7 اسفند ماه در خانه تکواندو برگزار می شود.
بر اساس این گزارش فدراسیون جهانی تکواندو تاکنون یک داور از کویت، سه داور از هندوستان، یک داور از لبنان و یک داور از تاجیکستان را برای حضور در این مسابقات معرفی کرده است.
مسابقات جام باشگاه های آسیا هر دو سال یکبار برگزار می شود که سومین دوره این رقابتها، اسفندماه سال 1389 در تبریز و با حضور 32 تکواندوکار در قالب 3 تیم از کشورهای (اردن، افغانستان، عراق) و 3 تیم (گسترش فولاد، جوانه و دانشگاه آزاد) از ایران برگزار شد.
در پایان این رقابتها، باشگاه گسترش فولاد تبریز مقام قهرمانی را به خود اخصاص داد، تیم دانشگاه آزاد بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و باشگاه جوانه سوم شد.
همچنین بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر، از یکم دی ماه سال گذشته به مدت 2 روز با حضور سه تیم داخلی ( مقاومت، استیل البرز، شهرداری ورامین) و شش تیم خارجی ( تونس، افغانستان، ارمنستان، کرواسی، صربستان و عراق) در خانه تکواندو برگزار شد.
در این رقابت ها تیم شهرداری ورامین با( 5 مدال طلا و یک برنز) و با امتیاز 64 مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم استیل البرز با( 3 مدال طلا و یک نقره و 3 برنز) و با امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت و تیم مقاومت با (4 نقره و یک برنز) با امتیاز 34 بر سکوی سوم ایستاد.
در این رده بندی، تیم افغانستان A با کسب ( یک نقره و 2 برنز)، ارمنستان با ( 2 برنز)، صربستان با ( یک نقره)، افغانستان C با ( 2 برنز)، افغانستان B( 2 برنز)، کرواسی با ( یک نقره)، تونس با ( دو برنز) و عراق بدون کسب مدال، به ترتیب جایگاه های چهارم الی یازدهم را به خود اختصاص دادند.
بر اساس این گزارش ششمین دوره از رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر بانوان یکم دی ماه با حضور 2 تیم داخلی و 3 تیم خارجی در سالن آکادمی خانه تکواندو برگزار شد که در پایان؛هوگوپوشان خودرران وفا با 4 مدال طلا و3 نقره در سکوی اول ایستاد تیم هیات تکواندو قزوین با 3 نشان طلا و 3 نقره و تیم افغانستان A با یک نقره و 4 برنز به ترتیب درجایگاه دوم وسوم قرار گرفتند.
تیم افغانستان Bبا 4 مدال برنز،تیم عراق با 2 نشان برنزو تیم روسیه با یک برنزبه ترتیب رتبه های چهارم الی ششم را به خود اختصاص دادند.
ورزشی**9250**1440
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن