تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انواع ناهنجاریها در بهشهر کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران نورزاد:
انواع ناهنجاریها در بهشهر کاهش یافته است
بهشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار بهشهر گفت: با بررسي هاي انجام شده بر روي 20 فاكتور ناهنجاريهاي اجتماعي در مقايسه با سال گذشته 18 تا 100 درصد كاهش ناهنجاري داشتيم.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی نورزاد ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از کاركنان نيروي انتظامي كه در دستگيري هنجارشكنان اجتماعي افزود: برگزاري برنامه هاي فرهنگي مناسب زمنيه ساز كاهش ناهنجاري هاي اجتماعي است.

وی گفت: خوشبختانه در  برگزاري برنامه ها از سال گذشته تا كنون مراسم ملي و مذهبي فراواني برگزار شده كه تاثير فراواني در كاهش ناهنجاري ها داشته است.

نورزاد با بيان اينكه خوشبختانه با برنامه ريزي مناسب كاهش قابل توجهي در كاهش ناهنجاريهاي اجتماعي داشته ايم يادآور شد: در تلاش هستيم تا با افزايش برنامه هاي فرهنگي و ديني و ارزشي در جهت كاهش و حذف ناهنجاري ها تلاش كنيم.

فرماندار بهشهر با بيان اينكه باید زیر ساخت‌های کار فرهنگی در سطح جامعه ایجاد و سطح آگاهی‌ها و اطلاعات مردم افزایش یابد ادامه داد: این امر در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی مؤثر است.

وی بیان کرد : یکی از دلایل بروز برخی ناهنجاری ها در بهشهر ، وجود مشکلات و کمبودهای اقتصادی است که با تکمیل طرح های در دست اقدام مربوط به بخش های اقتصادی و اشتغال زایی ، این مشکلات تا حدود زیادی برطرف می شود.


۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن