تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803051214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپوليس کار ساده‌تري براي قهرماني دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پرسپوليس کار ساده‌تري براي قهرماني دارد
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن سورينت گفت: در 5 بازي آينده بايد تمام تلاش‌مان را انجام دهيم تا در ليگ برتر باقي بمانيم و اين مسئله نيز دست خودمان است.

منصور ابراهيم‌زاده در خصوص وضعيت تيمش پيش از ديدار روز جمعه داماش گيلان - راه‌آهن سورينت، اظهار داشت: ابتدا بايد بگويم که از بازي قبلي با صباي قم يک محروم و يک مصدوم داريم و بايد بدون 2 بازيکن خود به مصاف داماش برويم.

به گزارش تسنيم،وي افزود: معمولاً ديدار تيم‌هايي که در جدول به هم نزديک هستند براي هر 2 تيم سخت است و اين مسئله براي تيم‌هاي بالا و پايين جدول صدق مي‌کند. بازي ما با داماش هم يک ديدار ويژه خواهد بود و هر 2 تيم به دنبال کسب 3 امتياز هستيم تا در انتهاي جدول شرايط بهتري پيدا کنيم.

سرمربي تيم راه‌آهن سورينت با اشاره به شرايط جوي کشور و بارش برف در تهران، گفت: شرايطي که چند روز اخير در کشور حاکم بوده باعث شده در تمرينات‌مان اخلال به وجود بيايد و به خاطر بارندگي‌ها در سالن و چمن مصنوعي تمرينات‌مان را ادامه داديم و به اين شکل خودمان را براي بازي با داماش آماده کرديم. در خصوص وضعيت مالي باشگاه هم بايد بگويم که شرايط همچنان مانند گذشته است و هيچ تغييري به وجود نيامده، اما بازيکنان با انگيزه تمرين مي‌کنند تا در بازي‌هاي آينده نتيجه بگيريم.

«داماش اکنون بدون سرمربي به کار خود ادامه مي‌دهد، اين کار راه‌آهن را ساده‌تر نمي‌کند؟» ابراهيم‌زاده در پاسخ به اين سوال اظهار داشت: اکنون در انتهاي فصل هستيم و همه تيم‌ها کاملاً شکل گرفته‌اند و حتي اگر تيمي بدون سرمربي هم باشد بازيکنان مي‌دانند بايد چگونه با يکديگر کار کنند. در ضمن داماش اکنون مسئول فني دارد که قبل از اين هم به عنوان مربي در داماش کار مي‌کرد و نمي‌توان گفت آنها بدون سرمربي هستند و اين تيم با شرايطي که دارد پر از انگيزه است.

وي خاطرنشان کرد: در 5 بازي آينده بايد تمام تلاش‌مان را انجام دهيم که در ليگ برتر باقي بمانيم و اين مسئله نيز دست خودمان است، چرا که 3 بازي ما با تيم‌هايي است که در پايين جدول رقيب‌مان محسوب مي‌شوند و اگر بتوانيم در اين مسابقات به پيروزي برسيم ماندن‌مان در ليگ قطعي است.

سرمربي راه‌آهن سورينت در خصوص اينکه چه اتفاقي افتاد که منصور ابراهيم‌زاده بر خلاف سال‌هاي قبل نتيجه خوبي نگرفت و اکنون تيمش گزينه سقوط محسوب مي‌شود، گفت: اين مسئله به شروع فصل بازمي‌گردد که جابجايي زيادي در تيم صورت گرفت و شروع‌مان بد بود. در طول فصل هم اشتباهات داوري بارها تيم ما را اذيت کرد و بسياري از اين اشتباهات در برنامه 90 مشخص شد و تعداد آنها آنقدر زياد است که نمي‌توان به تک تک آنها اشاره کرد.

ابراهيم‌زاده ادامه داد: مصدوميت بازيکنان‌مان، وضعيت باشگاه و مسائل اقتصادي که از نيم فصل گريبان ما را گرفت هم در نتايج تاثيرگذار بود و در اين بين اشتباهات فني هم داشتيم که برخي مواقع تفکرات ما جوابگو نبود، اما اکنون همه يکدل هستيم و تلاش مي‌کنيم از اين بحران خارج شويم و در فصل آينده نتايج را جبران کنيم.

وي در پايان گفت‌وگو با تسنيم شرايط تيم‌ها را در بالاي جدول ويژه دانست و در اين خصوص عنوان کرد: به نظر من بين تيم‌هايي که در بالاي جدول هستند استقلال و فولاد شرايط خوبي دارند، اما از نظر بازي‌ها کار پرسپوليس براي قهرمان شدن ساده‌تر است. سپاهان هم شرايط خوبي براي قهرمان شدن دارد و مي‌تواند از فرصت باقي مانده استفاده کند.همه تيم‌هاي بالاي جدول مدعي قهرماني هستند و حتي تيم نفت اگر در بازي‌هايي که دارد دقت کند و فرصت را مغتنم بشمارد، شانس بالايي براي قهرمان شدن خواهد داشت.

سه شنبه 1392/11/15 12:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن