تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه 12 میلیون تومانی برای ثبت نام تکواندوکاران ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی تیم ملی به فجیره نمی‌رود؛
هزینه 12 میلیون تومانی برای ثبت نام تکواندوکاران ایرانی
فدراسیون تکواندو در صورتی می‌تواند تکواندوکاران را در رقابتهای بین المللی امارات ثبت نام کند که بابت هر نفر 100 دلار پرداخت کند.



به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی نوجوانان ایران در دو بخش پسران و دختران آماده حضور در رقابتهای انتخابی المپیک 2014 نانجینگ  و مسابقات جهانی تایوان آماده می شود. کادر فنی این تیم‌ها از فدراسیون درخواست کرده‌اند قبل از اعزام به رقابتهای جهانی، شرایط حضور در یک تورنمنت بین‌المللی را برای نوجوانان ایران فراهم کند.
 
بعد از از دست دادن تورنمنت های مصر و بلژيک ، دومين دوره رقابتهای بین المللی امارات که طی روزهای دوم و سوم اسفندماه در فجیره برگزار می شود بهترین و آسان ترین انتخاب فدراسیون بود. چرا که هم زمان این رقابتها نزدیک به مسابقات جهانی تایوان بود و هم فاصله نزدیک امارات با تهران و مراحل اخذ روادید هزینه های کمتری را روی دست فدراسیون در مقایسه با تورنمنت های اروپایی می گذاشت. از سوی دیگر ملی پوشان تکواندو بزرگسال هم بعد از نتایج ضعیف در منچستر می توانستند در میدانی دیگر حضور داشته و امتیاز کسب کنند.
 
اما گرفتن کارت بین المللی "کوکی وان" از یک سو و اخد کارتهای "GALL"  که کارتهای بانک اطلاعاتی فدراسیون جهانی و برای حضور در تورنمنت های بین المللی الزامی است باعث شد تا فدراسیون زمان قانونی ثبت نام تکواندوکاران را از دست بدهد.اماراتی اعلام کرده اند که سایت ثبت نام با توجه با پایان مهلت قانونی و استقبال خوب کشورهای مختلف بسته شده و در صورتی این سایت باز خواهد شد که برای هر نفر 100 دلار پرداخت شود.
 
فدراسیون تکواندو لیست 41 نفری را برای اعزام به این مسابقات اعلام کرده که 4100 دلار هزینه ثبت نام نفرات خواهد بود. اگر این مبلغ را با  دلار 2970 تومانی محاسبه کنیم هزینه ريالی آن چیزی بالغ بر 12 میلیون تومان خواهد بود که برای تهیه همین مبلغ نیز دبیر فدراسیون اعلام داشته با مشکلات مالی مواجه است و احتمال لغو این سفر وجود دارد.
 
رقابتهای امارات به لحاظ مسائل فنی و مالی بهترین تورنمنتی است که تیم ملی ایران می تواند در آن حضور پیدا کند. حضور در این میدان از نان شب برای تکواندو ایران واجب تر است. چرا که با توجه به کسب تجربه  در یک میدان رسمی ، درصد موفقیت تکواندوکاران نوجوان در رقابتهای جهانی تا حدود زیادی  بالا می رود و از سوی دیگر عقب افتادن تکواندوکاران ملی پوش در رنکنیگ جهانی را نیز تا حدودی جبران می کند.
 
امیداریم در صورت لغو این سفر  مسئولان فدراسیون تکواندو بعد از مسابقات تایوان از سرمایه گذاری و رشد چشمگیر کشورهای مختلف به عنوان توجیه عملکرد تیم ملی استفاده نکنند. تیمی که کادر فنی آن زحمات زیادی برای موفقیت بکار می گیرد اگر ابزار لازم را در اختیار نداشته باشد نمی تواند موفقیت های گذشته را تکرار کرده ویا ارتقاء دهد! چرا  که مسئولان فدراسیون زمان سرمایه گذاری را با هزینه های پائین آن از دست می دهند!
 
رقابتهاي كسب سهميه المپيك نوجوانان از تاريخ 29 اسفند سال جاري تا يكم فروردين‌ماه و ديدارهاي قهرماني جهان از تاريخ 3 الي 6 فروردين ماه 1393 به ميزباني چين تايپه برگزار می‌شود.

 


۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن