تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819178170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه زیرساختها باید به رفاه مردم منجر شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین روزبه:
توسعه زیرساختها باید به رفاه مردم منجر شود
قزوین - خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: توسعه زیرساختها و شبکه های اطلاعاتی و فناوری و خدمات الکترونیکی باید به رفاه عمومی مردم منجر شود و در این مسیر آموزش و فرهنگ سازی همزمان نیز ضروری است.



به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی روزبه عصر دوشنبه در نشست تخصصی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با متخصصان و مهندسان این حوزه در استان که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: در سالهای گذشته مردم برای دریافت یک خط تلفن ثابت باید سالها انتظار می کشیدند اما امروز خواستار افزایش پهنای باند اینترنت در روستاها هستیم تا خدمات الکترونیکی را گسترش دهیم که این پیشرفت خوشحال کننده است.

وی افزود: دغدغه ما این است که سرمایه گذاری در بخشهای زیرساختی کشور منجر به افزایش کیفیت زندگی مردم شود و همه سرمایه گذاری های انجام شده مقدمه این موضوع است. روزبه بیان کرد: امروز وقت آن است تا در ارزیابی کارشناسی ببینیم این سرمایه گذاریها تا چه میزان در بالا رفتن کیفیت زندگی مردم موثر بوده و سپس برنامه های دیگر را هماهنگ کنیم. استاندار قزوین تصریح کرد: شبکه اتوماسیون اداری در دستگاههای اجرایی و خدمات زیرساختی در توسعه مدارس هوشمند بسیار مهم است لذا باید ارزیابی شود که این رویکرد در میان دانش آموزان و خانواده ها تا چه میزان تاثیرگذار بوده است. وی اظهارداشت: در کنار سرمایه گذاریهای زیرساختی لازم است در حوزه فرهنگ سازی و آموزش مردم هم همزمان با توسعه فنآوری ها اقدام کنیم و دیگر شاهد این نباشیم که هزاران مستمری بگیر با وجود خدمات دولت الکترونیک در صفهای طولانی برای دریافت حقوق ماهانه خود بایستند. استاندار یادآورشد: وقتی به دلیل آلودگی هوا به حضور خودروهای تک سرنشین در سطح شهر حساس می شویم باید دید با توسعه فناوری چرا نتوانسته ایم سفرها را کم کنیم و تا چه میزان از این روش های مدرن می توان برای کاهش سفرهای غیر ضروری در شهرها جلوگیری کرد. روزبه گفت: لازم است حلقه مفقوده این پیوند را پیدا و ارتباط را برقرار کرد که خدمات اینترنتی در زندگی مردم تا چه میزان تاثیرگذار است و در این راستا تلاش های خود را هماهنگ کنیم.

در ادامه صفر لک مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، آمار و امنیت استانداری قزوین هم با ارائه گزارشی از نیازهای فنآوری استان اظهارداشت: توسعه فیبر نوری، راه اندازی مرکز پدافند غیر عامل، تامین تجهیزات مراکز PC ، تامین نیروی انسانی، راه اندازی سیستم لجستیک در سطح استان، افزایش اختیارات پست بانک و تقویت بنیه مالی آن، افزایش پهنای باند اینترنت، جابجایی مرکز آزادی برای اجرای طرح دولت خانه صفوی، تقویت اینترنت پر سرعت در روستاهای استان از نیارهای مهمی است که از وزیر محترم انتظار مساعدت داریم. در این نشست نمایندگان شرکت های PAP  بخش خصوصی فعال در حوزه اینترنت، نظام صنفی رایانه ای، پارک علم وفنآوری امام خمینی قزوین، دیدگاهها و مشکلات خود را مطرح کردند.


۱۳۹۲/۱۱/۱۴ - ۲۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن