تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سد ماملو به منابع آبی شهرری اضافه شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
شهرری,نیترات
سد ماملو به منابع آبی شهرری اضافه شد معاون استاندار و فرماندار شهرری از اختصاص بخشی از آب سد ماملو به آب شهری شهرستان ری خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا این پروژه تا پایان تابستان 93 انجام شود.




هدایت الله جمالی پور در گفت وگو با ایسنا، وارد شدن نیترات به آب قابل شرب شهرستان ری را شایعه عنوان کرد و افزود: هنوز هیچ مرجعی این موضوع را تایید نکرده است. تاکنون به صورت رسمی گزارشی مبنی بر ناسالم بودن آب شهرری و بروز مشکلات بهداشتی در آن نرسیده است. وی با بیان اینکه دولت و مسئولین نسبت به سلامت مردم حساسیت ویژه ای دارند، افزود: موضوعاتی همچون آلودگی آب شهرستان که خطراتی جدی برای سلامتی مردم در پی دارد را دائما رصد می کنیم و در صورت بروز مشکل پیگیری می کنیم. جمالی پور با اشاره به اینکه لوله های فاضلاب و چاه ها و لوله های آب تصفیه شده نزدیک به هم هستند، خاطرنشان کرد: امنیت لازم برای لوله های فاضلاب در نظر گرفته شده ولی امکان جدا کردن حریم لوله های آب و فاضلاب و برق و مخابرات از یکدیگر وجود ندارد. با این وجود از امنیت آن مراقبت می شود تا خللی در روند خدمت رسانی انجام نشود. فرماندار شهرری از تخصیص بخشی از آب سد ماملو به آب شهری این شهرستان خبرداد و افزود: در صورت اضافه شدن سد ماملو به منابع آب این شهرستان، آب شهری کیفیت بهتری پیدا می کند و ما برای سرعت بخشیدن به این پروژه تلاش می کنیم و امیدواریم تا تابستان سال آینده این اتفاق بیفتد.  


دوشنبه 14 بهمن 1392 18:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن