تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعاونیها در کاهش قاچاق کالا و ارز نقش کلیدی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تعاونیها در کاهش قاچاق کالا و ارز نقش کلیدی دارند سمنان - ایرنا - رییس اتاق تعاون استان سمنان گفت: تعاونیها در کاهش قاچاق کالا و ارز نقش کلیدی داشته و دارند و می توانند با حمایت بیشتر دولت در فروش کالای ایرانی پیش قدم باشند.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان ˈرضا طباطباییˈ در کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان افزود: اگر کارکنان دستگاهها و نهادهای دولتی و خصوصی از فروشگاه های مصرف خرید نمایند و فروشگاهها نسبت به عرضه کالای ایرانی مرغوب اقدام نمایند و به طور قطع تحول بزرگی در تولید و فروش کالاهای ایرانی در کشور رخ خواهد داد.
قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان و جانشین رییس کمیته فرهنگی و تبلیغات قاچاق کالا و ارز این استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید شکر اللهی از همکاران معاونت سیاسی رسانه ملی گفت: دستگاهها می توانند با ارائه دقیق برنامه های عملیاتی سال 93خود و اقدام عملی آن در سال آینده قدم موثری در پیشبرد اهداف کمیته و کمیسیون بردارند.
ˈعلی مسلمانˈ افزود: حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان نباید منحصر به نهم اسفند باشد و دستگاهها فقط در این ایام فعالیت از خود نشان دهند بلکه باید در تمام ایام سال با طرحهای خود نسبت به حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اقدام کرده تا شاهد شکوفایی بیشتر اقتصاد کشور باشیم.
ˈسیدعلیرضا هاشمیˈ رییس دبیرخانه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان سمنان اطلاع رسانی، انعکاس اخبار، رویدادها و پیگیری مصوبات را از نقاط قوت کمیته فرهنگی عنوان کرد و گفت: با اقدامات انجام شده توسط دستگاه های عضو کمیته فرهنگی و تبلیغات استان سمنان در کشور به جایگاه مناسبی دست یافته است.
وی افزود: در حال حاضر دشمن هجمه های شدیدی به مباحث فرهنگی ایجاد کرده است و تلاش دارد فرهنگ ایران اسلامی را کمرنگ و به آرامی فرهنگ غربی را جایگزین آن کند.
هاشمی اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یعنی حفاظت از فرهنگ ایران اسلامی، هویت دینی و مهمتر از همه سبک اسلامی ایرانی است.
رئیس دبیرخانه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان سمنان، اسباب بازی و بازیهای رایانه ای غربی موجب از بین رفتن فرهنگ غنی ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: اجرای طرح مبارزه با اسباب بازی و بازی های رایانه ای غربی موجب جایگزینی اسباب بازی و بازی های رایانه ای ساخت داخل شده و این بهترین مقابله با آنهاست.ک/1
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن