تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802884711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی باک: اعتماد متقابلی بین کادر فنی و نفرات وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور اردونشینان تیم ملی تکواندو در جام فجر؛ بی باک: اعتماد متقابلی بین کادر فنی و نفرات وجود دارد تهران - ایرنا- مربی تیم ملی تکواندو ایران با اشاره به اینکه اعتماد متقابلی بین اعضای کادرفنی و هوگوپوشان وجود دارد، گفت: تمامی اردونشینان تیم ملی تکواندو در رقابت های بین المللی جام فجر شرکت می کنند.


مهدی بی باک دارنده نخستین مدال جهانی تکواندوی ایران که به تازگی مربی تیم ملی بزرگسالان شده است در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه در چند روز اخیر تمرینات تیم ملی تکواندو ایران به خوبی پیگیری شده است.
وی افزود: درچند روزی که به کادر فنی تیم ملی اضافه شده ام، اعتماد متقابل بین مربیان و ورزشکاران را به وضوح دیده ام و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا به موفقیت برسیم.
بی باک که پیش از این نیز سابقه حضور درکادر فنی تیم ملی را دارد، درخصوص دلایل حضور مجدد دراین پست، گفت: همه مربیان برایم قابل احترام و عزیز هستند اما دلیل اصلی حضورم در تیم ملی بیژن مقانلو است.
وی ادامه داد: مقانلو مربی باتجربه و با اخلاقی است که از نظر فنی مورد تایید همگان است و اجازه نمی دهد احترام از بین برود. خوشبختانه همکاری خوبی دارم و حتی در نحوه تمرینات نیز هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد.
نخستین طلایی ایران درتاریخ مسابقات جهانی تکواندو تصریح کرد: ارتباط خوبی که در اردو است، شرایط را برای کادر فنی فراهم می کند تا به خوبی تفکرات خود را در تیم به اجرا درآورد.
بی باک در خصوص شرایط یوسف کرمی گفت: شرایط آمادگی کریمی هر روز بهتر از قبل می شود. اعتقاد دارم وی هنوز توانایی زیادی دارد و می تواند به تیم ملی ایران در مسابقات مختلف کمک کند.
مربی تیم ملی ایران برگزاری اردوی تمرینی با تیم ملی بلژیک در تهران را مثبت ارزیابی کردوافزود:هرچند این تمرین بیشتربه سود بلژیکی ها بود اماتنوع تمرینی هم برای ایران خوب است. ضمن اینکه سبک وزن های ما نیز از این اردو بهره لازم را بردند.
وی درمورد حضور تیم ایران در رویدادهای بین المللی عنوان کرد:رقابت های مختلفی در قاره اروپا و اسیا برگزار می شود که دارای امتیاز کسب سهمیه المپیک است و ما باید در تمامی آنها به میدان برویم.
بی باک عنوان کرد: امیدوارم وزارت ورزش از فدراسیون تکواندو حمایت کند تا در این رقابت ها شرکت کرده و جایگاه نفرات خود را در رنکینگ بالا ببریم.
وی گفت: برنامه های تیم ملی به طور کامل تدوین شده است و می خواهیم در بازیهای آسایی اینچئون نیز یکی از تیم های موفق کاروان ورزشی کشورمان باشیم.
این مربی در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات تیم کشورمان به صورت متمرکز درتهران دنبال خواهدشدافزود: قصد داریم پس از جام فجر یکدوره رقابت انتخابی برگزار کنیم و سپس در شهرهای دیگر اردو برپا سازیم تا مبارزات دوستانه ای با تیم های استانی هم داشته باشیم.
وی درپایان تاکیدکردکه، باتوجه به اینکه جام فجر دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی است تمامی اردونشینان در آن شرکت خواهند کرد.
ورزشی(4)**3783**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن