تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801196617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم است بیرجند - استاندار خراسان جنوبی گفت: همه اقشار مختلف مردم در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) سهیم بودند لذا انقلاب اسلامی متعلق به تمامی مردم است.


ˈوجه الله خدمتگزارˈ روز دوشنبه در جمع مردم شهر قاین ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار به ویژه آمریکا علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران گفت: این توطئه ها با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم از دولت تدبیر و امید خنثی شده است.
خدمتگزار افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره درصدد خدشه دار کردن توفیقات دولت در عرصه های مختلف می باشند اما با حضور مردم در تمامی عرصه ها به ویژه دهه فجر و 22 بهمن، پاسخی کوبنده ای به دشمنان خواهد بود.
وی به نامگذاری امسال ˈحماسه سیاسی و حماسه اقتصادیˈ اشاره کرد و اظهار داشت: حماسه سیاسی با حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد محقق شد.
وی تاکید کرد: دولت و مسئولان دستگاههای اجرایی باید بر اساس امکانات و شرایط اقتصادی، تمامی توان خود را برای تحقق حماسه اقتصادی به کار گیرند.
وی همچنین اظهار داشت: بودجه های دولتی محدود است لذا باید از توان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان استفاده کنیم.
وی ادامه داد: اگر همه اعتبارات عمرانی بودجه سال 93 استان تخصیص یابد، تنها برای یک شهرستان کفایت می کند.
وی بر تشویق و ترغیب سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در این استان تاکید کرد و گفت: سیاستهای تشویقی باید برای سرمایه گذاران در این استان اعمال شود.
وی یادآور شد: برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی شهرستان قاینات به 143 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.665/110
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن