تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افضلی: فدراسیون پرورش اندام برای درآمدزایی نیاز به ایجاد کمیته اقتصادی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افضلی: فدراسیون پرورش اندام برای درآمدزایی نیاز به ایجاد کمیته اقتصادی دارد تهران - ایرنا - نامزد تصدی پست ریاست فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی، گفت: این فدراسیون نیاز به ایجاد کمیته اقتصادی برای درآمد زایی و برون رفت از مشکلات مالی دارد.


سید حسن افضلی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: این رشته ورزشی می تواند منابع درآمدزایی زیادی در اختیار داشته باشد و برای حل مشکل مالی باید کمیته اقتصادی تشکیل شود.
وی تصریح کرد: برای درآمدزایی بیشتر نیاز به برخی مجوزها از سوی وزارت ورزش و جوانان و مجمع عمومی فدراسیون دارد تا با راهکارهای قانونی حامیان بیشتری در این رشته ورزشی جذب شوند.
افضلی که یکی از نامزدهای تصدی پست ریاست فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی است، از دانشگاهی شدن این رشته به عنوان دیگر برنامه های خود برای رشد و توسعه ورزش پرورش اندام یاد کرد و گفت: با کمک دانشگاه جامع علمی و کاربردی می توان به این هدف رسید تا این رشته ورزشی رشد و توسعه خود را به صورت آکادمی پیگیری کند.
وی با تاکید بر اینکه سازماندهی شش رشته ورزشی این فدراسیون در اولویت کاری من قرار دارد، گفت: نظام بندی باشگاه های این رشته ها در کشور از دیگر برنامه ها است. هر چند در مجوز فعالیت آنان فدراسیون نقشی ندارد، اما باید برای هماهنگ بودن آموزش ها، سیستم های این باشگاه ها نظام مند باشند.
نایب رییس سابق فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی در باره استفاده از مواد نیزوزا در بین ورزشکاران این رشته ورزشی نیز گفت: متاسفانه این مشکل در تمام رشته های ورزشی وجود دارد و تنها مربوط به پرورش اندام و بدنسازی نیست. برای برطرف کردن این مشکل نیاز به آموزش و هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هست تا در صورت امکان از ورود مکمل های غیر مجاز جلوگیری و یا اینکه این مکمل ها را به ورزشکاران معرفی کرد. همچنین باید داروی های تقلبی معرفی شوند تا ورزشکاران به اشتباه از آنان استفاده نکنند.
وی در ادامه به برگزار نشدن مسابقات قویترین مردان ایران در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: رشته پرورش اندام و بدنسازی یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار در ایران است و باید به مخاطبان آن احترام گذاشت. مسابقات قویترین مردان ایران نیز دوباره باید برگزار شود، زیرا علاقمندان خاص خود را دارد و در ضمن یکی از رشته های ورزشی این فدراسیون است.
افضلی که مدت هفت سال سابقه کاری در فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی را دارد، در پایان در باره تعامل با نهادهای بین المللی این رشته ورزشی گفت: من با تعامل با فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی (FIBB) موافق هستم اما برای بهتر شدن شرایط باید با کارشناسان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در این زمینه مشورت کرد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی فردا سه شنبه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد.
در حال حاضر غلامرضا پارسا سرپرستی فدراسیون این رشته ورزشی را بر عهده دارد که وی در فهرست نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون قرار ندارد.
اسامی نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به شرح زیر است:
- مرآت نامه زاد
- کامبیز رنجبر
- ابوالفضل قناعی
- ولی الله خانلری
- محمدحسن قادری
- محمد علی بابایی بیگی
- عباس گلشنی فر
- علی صدق
- محمدرضا سلطانی نژاد
- سید حسن افضلی
- ناصر پور علیفرد
- محمدرضا کاظمی آشتیانی
ورزشی(4)** 1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن