تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802979570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرشورای مفتی های روسیه: انقلاب ایران رهایی بخش جهان اسلام بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرشورای مفتی های روسیه: انقلاب ایران رهایی بخش جهان اسلام بود مسکو- ایرنا- ˈنفیق الله آشیروفˈ مدیر شورای مفتی های روسیه گفت: انقلاب اسلامی ایران ملت های مسلمان را برای پایان دادن به استثمار و غارت ثروت های طبیعی خود بیدار و آنان را از زیر سلطه بیگانگان و حاکمان وابسته رها کرد.


آشیروف روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مسکو اظهار داشت: امام خمینی (ره) در قامت رهبر انقلاب اسلامی در ایران، منادی مبارزه با استکبار جهانی بود و برای پایان دادن به غارت ثروت ملت های اسلامی از سوی قدرت های استعماری تلاش می کرد.
وی افزود: امام خمینی (ره) در طول حیات خود همواره برای بهبودی وضع مسلمانان در ایران و کشورهای مختلف جهان تلاش می کرد و راهنمایی های وی به دلیل اصالت و بی حب و بغض بودنشان، برای عموم مسلمانان سرمشق بوده است.
آشیروف اضافه کرد: امام خمینی (ره) حتی از استعمار مردم در کشورهای غربی هم ناراحت بود و دغدغه وی برای نجات بشریت از زیر یوغ استعمار و استثمار، محدود به جهان اسلام نبود. امام خمینی یک مصلح و خیراندیش بود که درس های خود را از پیامبر اسلام (ص) و قرآن کریم فرا گرفته بود.
مفتی مسلمانان روسیه یادآوری کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و با تکیه بر اراده مردم ایران به پیروزی رسید و به همین خاطر، پشتوانه مردمی بزرگترین سرمایه ساختار حاکمیتی جمهوری اسلامی تا به امروز بوده است.
آشیروف گفت: هر آنچه که پیامبر اعظم (ص) در صدر اسلام بیان کرده و حکومت اسلامی بر پایه های آن بنا شده بود، رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز تا حد ممکن در تشکیل جمهوری اسلامی بکار برد و در واقع این حکومت نمونه کوچکی از حکومت صدراسلام است. به همین جهت در حال حاضر همانند 1400 سال پیش، دشمنان اسلام برای حکومت اسلامی موانع و مزاحمت های مختلف ایجاد می کنند و سران جمهوری اسلامی ایران به عنوان خط مقدم این مبارزه، بخش عمده نیروی خود را برای رفع این مسایل صرف می کنند.
مدیر شورای مفتی های روسیه با اشاره به اعمال تحریم های بین المللی یکجانبه و چندجانبه علیه ایران گفت: اعمال این تحریم ها با توجه به ادعاهای اثبات نشده و غیرمستند و بر پایه حدس و گمان درباره برنامه هسته ای ایران، در شرایطی که این کشور در مسیر هسته ای نظامی کوچکترین گامی برنداشته است، وجهه قانونی ندارد و روسیه هم بارها بر لزوم خودداری از بکارگیری زبان تحریم و فشار علیه ایران تاکید کرده است.
آشیروف گفت: از این که ایران با وجود همه این مشکلات و جنگ خانمانسوزی که هشت سال بر آن تحمیل شد سرافراز است، خوشحالیم و مسلمانان روسیه همواره برای ایران اسلامی و موفقیت آن دعا می کنند و اطمینان دارم ملت کوشا و با استعداد ایران با تکیه بر شریعت اسلام و اطاعت از دستورات رهبر عالی خود به موفقیت های بیشتری دست خواهد یافت.
مدیر شورای مفتی های روسیه درباره مشاهدات سفر سال گذشته خود به ایران گفت: به هیچ وجه نمی توان تصور کرد ایران اسلامی زیر تحریم قرار دارد و مردم این کشور از شادابی خاصی برخوردارند که در نگاه اول به چشم می خورد و این نشان می دهد با احکام اسلامی هم می توان جامعه را اداره کرد. من امیدوارم ایران الگویی برای کشورهای اسلامی دیگر باشد.
اروپام/2242**518 **1485** 1514
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن