تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802498358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردی هوای شهرهای استان مرکزی در پی بارش برف/ از گرفتاری 473 مسافر تا واژگونی خودروها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > مرکزی گزارش مهر/
سردی هوای شهرهای استان مرکزی در پی بارش برف/ از گرفتاری 473 مسافر تا واژگونی خودروها
اراک - خبرگزاری مهر: سردی هوای شهرهای استان مرکزی در سایه برف چند روز گذشته و لغزندگی معابر؛ علاوه بر واژگونی یک مینی بوس و سمند، ۴۷۳ مسافر را نیز در برف و کولاک گرفتار کرد. بارش برفی که تا 24 ساعت آینده ادامه دارد.



به گزاشر خبرنگار مهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر دمای فعلی شهر اراک را 5- درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: هم اکنون هوای شهر اراک برفی است و پیش بینی می شود این روند تا 24 ساعت آینده ادامه یابد. معصومه زاوشی با بیان اینکه هم اکنون هوای شهر اراک غبار آلود است بیان داشت: سرعت وزش باد نیز در این شهر 4 متر بر ثانیه و از سمت شمال شرق در حال وزش می باشد. وی ادامه داد: پیش بینی می شود در 24 ساعت آینده هوای استان مرکزی نیمه ابری تا ابری، گاهی با بارش برف، مه آلود و وزش باد همراه باشد. کارشناس اداره کل هواشناسی استان مرکزی تصریح کرد: در 24 ساعت آینده حداقل دمای هوای شهر اراک 9- درجه سانتی گراد و حداکثر آن -5 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود. شهرستانهای اراک، کمیجان، غرق آباد و شازند با بارش پراکنده برف همراه است این مسئول اضافه کرد: هم اکنون شاهد بارش پراکنده برف در شهرستانهای اراک، کمیجان، غرق آباد و شازند هستیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به شروع بارش های پراکنده در سطح استان مرکزی، هم اکنون تردد در تمام راه های مواصلاتی استان مرکزی هموار است. مهدی حسنی بیان داشت: در محور اراک - سلفچگان به دلیل یخ زدگی، محور بوئین زهرا و آزاد راه ساوه - همدان نیز به علت بارش پراکنده برف، تردد با احتیاط صورت می پذیرد. اسکان اضطراری ۴۷۳ مسافر گرفتار در برف و کولاک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز از اسکان اضطراری ۴۷۳ مسافر گرفتار در برف و کولاک در استان خبر داد و تصریح کرد: بر اثر بارش برف و کولاک که از روز شنبه برخی نقاط استان مرکزی را فرا گرفت و تا بامداد امروز نیز ادامه داشت، برخی محورهای این استان لغزنده و تردد در آنها به سختی امکان پذیر بود. مرتضی سلیمی افزود: از مجموع این مسافران ۴۵۲ نفر در محور دلیجان - سلفچگان و ۲۱ نفر در محور اراک- ملایر گرفتار برف و کولاک شده بودند که در مساجد بین راهی و پایگاه های امدادی جمعیت هلال احمر این استان اسکان داده شدند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: نجات ۹ خودروی گرفتار در برف و کولاک و توزیع ۱۵۰ قوطی کنسرو بین در راه ماندگان از دیگر اقدامات این جمعیت بوده است. لغزنده بودن معابر و محورهای استان مرکزی همچنین به واژگون شدن یک دستگاه مینی بوس محور خمین - اراک  منجر شد که هفت نفر از سرنشینان آن را راهی بیمارستان کرد.همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در گردنه سرخاب در محور قم به اراک چهار نفر مصدوم شدند. بارش برف در دلیجان به حدی بود که روستاهای خاوه از توابع دلیجان را تعطیل کرد. ارتفاع برف در این مناطق تا 35 سانتیمتر رسیده و در حال حاضر تردد در راههای روستایی مناطق مذکور به سختی انجام می شود. کولاک در راه ارتباطی زرندیه - بویین زهرا همچنان ادامه دارد رییس اداره راه و شهرسازی زرندیه نیز با بیان اینکه کولاک در راه ارتباطی زرندیه - بویین زهرا که از اوایل بامداد امروز (دوشنبه) آغاز شده همچنان ادامه دارد گفت: هم اکنون تردد در این راه ارتباطی به دلیل برودت هوا و کولاک فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

رضا حاجتی افزود: به دلیل کاهش دمای هوا در شب نیز شاهد پدیده یخ زدگی در بیشتر راه های این شهرستان به خصوص محور بویین زهرا هستیم. وی بیان اینکه هم اینک راه های این شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد ادامه داد: گروه های راهداری در راه های ارتباطی این شهرستان مستقر شده و آماده برف روبی احتمالی و جلوگیری از یخ زدگی جاده ها از طریق نمک پاشی و تیغه زنی هستند. حاجتی اظهار کرد: با توجه به بارش برف در بیشتر محورهای اصلی و فرعی این شهرستان، ضروری است هموطنان از سفرهای غیرضروری در ساعات بعد از ظهر و منتهی به شب خودداری کرده و یا به گونه ای برنامه ریزی کنند که پیش از تاریک شدن هوا به مقصد برسند.


۱۳۹۲/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن