تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از سه پروژه عمرانی - آموزشی در همدان با حضور وزیر بهداشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان موسوي بهار اعلام کرد:
بهره برداری از سه پروژه عمرانی - آموزشی در همدان با حضور وزیر بهداشت
همدان - خبرگزاری مهر: همزمان با ایام دهه فجر و در هجدمین روز از بهمن ماه سال جاری سه پروژه عمرانی - آموزشی با حضور وزیر بهداشت و درمان در همدان بهره برداری خواهد شد.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با مهر با اشاره به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان همدان اظهار داشت: علی طیب نیا بعدازظهر جمعه 18 بهمن ماه وارد استان همدان می شود و مورد استقبال قرار خواهد گرفت. حبیب الله موسوی بهار گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار همدان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از برنامه های تدارک دیده شده برای حضور وزیر بهداشت در همدان است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و ارائه گزارش و بررسی طرح های عمرانی و آموزشی از سوي ریاست دانشگاه را از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به همدان اعلام کرد. موسوي بهار ادامه داد: بازدید از دانشگاه داروسازی و بازدید از بيمارستان تخصصي قلب و عروق فرشچيان نیز در برنامه قرار دارد. وي از بهره برداری خوابگاه 500 نفره دخترانه دانشگاه علم پزشکی، ساختمان غذا و دارو و مرکز همایش های دانشگاهی این مجموعه در سفر وزیر بهداشت به همدان سخن گفت و افزود: دیدار با اعضای هیئت علمی و دانشجویان نیز در برنامه وزیر قرار داده شده است.  


۱۳۹۲/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن