تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803296269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج در دفاع از استقلال به کي‌روش جواب داد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تاج در دفاع از استقلال به کي‌روش جواب داد
رئيس سازمان ليگ مي‌گويد ليگ برتر بنا به درخواست فدراسيون فوتبال 15 روز به تعويق افتاده است.

مهدي تاج رئيس سازمان ليگ با بيان اين که کارلوس کي‌روش انتظاراتي داد که به حق است، اظهار کرد: فکر مي کنم در همه‌ جاي دنيا ميان سرمربي تيم ملي و باشگاهها، اختلاف به وجود مي‌آيد که به نظر من اين رابطه‌ها بايد يک خيابان دو طرفه باشد اما در کل وقتي مشکل و تضادي ميان باشگاه رخ دهد، حقوق و قوانين بين‌المللي راهگشا خواهد بود.

به گزارش ايسنا،وي افزود: قوانين بين‌المللي مي‌گويند که تيم‌هاي ملي مي‌توانند در روزهاي فيفادي، بازي ملي برگزار کنند و باشگاهها هم ملزم هستند 72 ساعت قبل از اين روز، بازيکنان را در اختيار تيم ملي قرار دهند.

وي خاطر نشان کرد: فيفا حتي براي مسابقات جام جهاني اعلام کرده، برگزار کنندگان ليگ کشورها بايد تا تاريخ 18 مي که مي‌شود 28 ارديبهشت ماه، ليگ خود را به پايان ببرند.

رئيس سازمان ليگ ادامه داد: قانون مي‌گويد شما مي توانيد تا 18 مي 2014 بازي‌هاي خود را ادامه دهيد اما براي کمک به تيم ملي، تاريخ اعلامي فيفا را به 20 فروردين ماه آورديم، يعني حدود يک ماه زودتر ليگ را به پايان خواهيم برد تا بازيکنان در اختيار آقاي کي‌روش قرار بگيرند.

تاج تصريح کرد: در نظرداشته باشيد سازمان ليگ به تنهايي برنامه‌ريزي نمي‌کند. سازمان ليگ در چارچوب قوانين و برنامه‌هاي فدراسيون عمل مي‌کند. بايد بدانيد ما برنامه‌هاي ليگ و جام حذفي را در بهمن هر سال بايد به کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام کنيم. يعني ما بهمن ماه سال گذشته برنامه امسال را اعلام کرده بوديم. اما باز هم به خاطر اعمال نظرات آقاي کي‌روش، مجددا نامه ارسال کرديم و بعضي از تغييرات را در ليگ اعمال کرديم.

وي افزود: آقاي کي‌روش در صحبت‌هاي خود صراحتا از يک موضوع ناراحت بودند که به همين يک موضوع هم اعتراض داشتند. ايشان اعلام کرده‌اند سازمان ليگ به خاطر منافع يک باشگاه 15 روز ليگ را به تعويق انداخته‌اند.

وي ادامه داد: مصوبه فدراسيون فوتبال مي‌گويد، با توجه به درخواست فدراسيون فوتبال، مبني بر افزايش زمان استراحت بازيکنان ملي پوش و تعويق شروع مسابقات ليگ برتر وتصويب هيات رئيسه سازمان ليگ، هيات رئيسه فدراسيون فوتبال زمان شروع مسابقات ليگ برتر را از نوزدهم تيرماه، به دوم مرداد ماه تغيير داد.

وي اضافه کرد: فدراسيون بنا به درخواست آقاي کي‌روش مبني بر اينکه بازيکنان ملي پوش، بعد از بازي با کره جنوبي، 20 روز استراحت کنند به ما اعلام کرده بود که ليگ با تعويق شروع شود.

تاج در پايان خاطر نشان کرد: ما بر اساس نامه‌ي فدراسيون ليگ را به تعويق انداختيم، البته باز هم ذکر مي‌کنم که ليگ راخوب شروع کرديم به طوري که از همه ليگ‌هاي اروپايي زودتر شروع کرديم. اما در کل ان‌شاءالله زمينه‌هاي همکاري با آقاي کي‌روش در آينده بيشتر فراهم شود تا بتوانيم از اين طريق به تيم ملي کمک کنيم.

دوشنبه 1392/11/14 12:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن