تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803100219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويسي:آماده‌ايم به استقلال بازيکن کمکي بدهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ويسي:آماده‌ايم به استقلال بازيکن کمکي بدهيم
سرمربي استقلال خوزستان مي‌گويد با علم بر اينکه در صورت حضور چند بازيکنش در استقلال تهران براي بازي‌هاي آسيايي نمي‌تواند از آنها در ليگ برتر استفاده کند اما حاضر است به آبي‌هاي تهراني بازيکن بدهد چراکه آنها را مثل تيم ملي مي‌بيند.

عبدالله ويسي درباره آخرين وضعيت تيمش گفت: اوضاع تيم آنگونه که مي‌خواهم نيست اما به لحاظ اينکه تازه به ليگ برتر آمده‌ايم، اوضاعمان خوب است. خودتان بهتر مي‌دانيد که اذهان عمومي معمولا بر اين پاشنه مي‌چرخد که اين تيم‌ها به دسته پايين‌تر سقوط مي‌کنند. ما در هفته‌هاي اخير در منطقه خطر نبوديم و همين‌که امسال در ليگ برتر بمانيم براي ما کافي است. چراکه سال بعد با توجه به اينکه تنه تيممان به تيم‌هاي ليگ برتر خورده، مي‌توانيم به رتبه‌هاي بالاتر فکر کنيم.

به گزارش ايسنا،او در پاسخ به اين سوال که آيا سال بعد هم در اين تيم خواهد بود، اظهار کرد: به احتمال فراوان سال بعد هم در خدمت اين تيم هستم. تمام هدفم امسال اين بود که در ليگ برتر بمانيم. براي سال بعد هم مهم نظر باشگاه‌ است که چه هدفي داشته باشد. اگر بخواهند آسيايي شوند بايد روندمان به شکلي ديگر تبديل شود و اگر بخواهند در ميانه جدول باشيم هم بايد روندي ديگر را پي بگيريم.

سرمربي استقلال خوزستان در ادامه با اشاره به از دست دادن امتياز در بازي قبلي تيمش برابر فجرسپاسي شيراز تصريح کرد: هفته گذشته ما در زميني بازي کرديم که اصلا نمي‌شد در آن راه رفت. احتمال پيچيدگي پا و انواع مصدوميت در آن زياد بود و بازيکنان ما هم چون تکنيکي هستند تنها روي زمين کار مي‌کنند. با توجه به مشکلات اساسي زمين، تيم ما تمرکزش را از دست داد و نتيجه کار اين شد که هيچ يک از دو تيم حتي يک موقعيت خطرناک هم نداشتند. البته تمام بازي‌هاي هفته گذشته به دليل استرس با روندي کسل کننده دنبال شد و من فکر مي‌کنم که هفته بعد هم شاهد اين مسئله هستيم.

او افزود: بازي ما با صبا در هفته آتي شش امتيازي است و امتياز گرفتن از اين بازي يعني تثبيت در جدول. اين مسئله راجع به صبا هم صادق است. ما در حال جنگ در ميان رده‌هاي نهم تا يازدهم هستيم و ان‌شاءالله با يکي از اين رتبه‌ها ليگ را به پايان مي‌رسانيم.

ويسي در پاسخ به سوالي درباره مطالبي که درمورد جذب احتمالي چند بازيکن تيمش براي رقابت‌هاي اسيايي از سوي استقلال تهران مطرح مي‌شود، گفت: رسما هنوز صحبتي با ما نشده است اما به ما گفته شده که اگر مي‌توانيد کمکي به آنها بکنيد، اين کار را انجام دهيد که من صد در صد موافق اين مسئله هستم. الان تيم استقلال عين تيم ملي است. همانطور که مي‌گويم به تيم ملي کمک کنيم و تمرکزشان را بهم نزنيم و اجازه دهيم افکار مربي آن به خوبي اجرا شود، بايد اين کار را انجام دهيم. حتي اگر در منطقه خطر باشيم هم من با تمام وجودم قبول مي‌کنم تا اين اتفاق رخ دهد و ما بازيکناني به استقلال بدهيم تا به اين تيم کمک کنند و در آسيا موفق باشند.

او در پاسخ به اين سوال که حتي اگر حضور اين بازيکنان در استقلال مانع از حضور آنها در سه يا چهار بازي آخر ليگ برتر براي استقلال خوزستان باشد هم به حضور آنها رضايت مي‌دهد يا خير عنوان کرد: بله، قبول مي‌کنم و الان هم مي‌دانم که اگر آنها به استقلال بپيوندند نمي‌توانم از آن بازيکنان در ادامه ليگ استفاده کنم.

سرمربي استقلال خوزستان در پايان و در پاسخ به سوالي درباره حواشي اخير تيم ملي و ارزيابي‌اش از وضعيت فعلي ادامه داد: در تمام کشورهاي دنيا، وقتي يک اتفاق خاص رخ مي‌دهد همه توجهات به آن مسئله جمع مي‌شود. اين مسئله در فوتبال هم وجود دارد، الان تيم ملي در وضعيت خاصي قرار دارد و همين مسئله موجب ايجاد بحث‌هايي از سوي کي‌روش و قلعه‌نويي شده است و همه ما هم به دنبال آن هستيم. در يک خانواده هم ميان اعضاي خانواده جنگ و دعوا پيش مي‌آيد و اين دليل نمي‌شود که ما آنقدر به آن دامن بزنيم که آنها را به لبه پرتگاه برسانيم تا درنهايت يکي از آنها به پايين دره سقوط کند. ما بايد منطقي به اين قضيه نگاه کنيم. هم استقلال و هم تيم ملي به آرامش نياز دارند و البته هردو هم بازيکنانشان را مي‌خواهند. من نمي‌دانم چه بايد کرد اما معتقدم بايد همه چيز را سريعتر تمام کنيم تا تيم ملي و استقلال بيش از اين لطمه نخورند.

دوشنبه 1392/11/14 11:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن