تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 11 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800122620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای 70 پروژه عمرانی تبلیغات اسلامی در استان بوشهر/ توقف 60 درصد پروژه‌ها به علت کمبود اعتبار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر مهر گزارش می‌دهد/
اجرای 70 پروژه عمرانی تبلیغات اسلامی در استان بوشهر/ توقف 60 درصد پروژه‌ها به علت کمبود اعتبار
بوشهر - خبرگزاری مهر: بیش از 70 پروژه عمرانی توسط سازمان تبلیغات اسلامی در استان بوشهر در دست اجرا است که کمبود اعتبارات باعث شده تا بسیاری از این پروژه‌ها روند کندی را سپری کنند و اجرای بسیاری از آنها نیز متوقف شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیار زیادی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برای توسعه زیرساخت‌های دینی صورت گرفته است و در استان بوشهر نیز شاهد اجرای طرح‌های مختلفی در این زمینه هستیم. ساخت مراکز دینی و مذهبی در شهرها و روستاهای استان بوشهر نیز در سال‌های اخیر قوت گرفته است که ساخت خانه عالم در روستاها را می‌توان به عنوان یکی از مهمترین این پروژه‌ها عنوان کرد. خانه عالم برای استقرار روحانیون و توسعه فعالیت‌های دینی در شهرها و به ویژه روستاها که دسترسی کمتری به روحانیون دارند از اهمیت بسیار زیاد برخوردار است که لازم است اعتبارات لازم برای توسعه خانه‌های عالم فراهم شود. در حال حاضر طرح‌های بسیار زیادی توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر در دست اجرا است که با توجه به مشکلات مالی سال‌های اخیر بسیاری از این طرح‌ها متوقف شده است. ساخت خانه عالم و استقرار روحانیون برای توسعه فعالیت‌های دینی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی نظام شکوهمند اسلامی اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی قرآنی خوبی در سطح استان در حال انجام  است که مهترین آنها برگزاری دوره آموزش عمومی قرآنی کریم در رشته‌های مختلف است. حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: بحمد الله با تلاش و کوشش موسسات فرهنگی و خانه‌های قرآن روستایی دوره های متعددی در حال برگزاری است. وی از برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن کریم که شامل روخوانی قرآن کریم است خبر داد و تصریح کرد: وضعیت ساماندهی به موسسات قرآنی و خانه قرآنی روستایی در حال برنامه‌ریزی است که برنامه‌ها متنوعی در این رابطه داریم و با شناسایی مراکز و موسسات قرآنی و اعطای مجوز به موسسات قرآنی در برنامه جاری است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین الملل از دیگر برنامه های است که در حال انجام است و این محافل در شب‌های دهه مبارک فجر در تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد. سروستانی همچنین از برگزاری مسابقات قرآنی خبر داد و ادامه داد: در حوزه برنامه فرهنگی نیز برگزاری گفتمان‌های دینی و یژه مدارس برگزاری گفتمانها دینی در حوزه علمیه و سطح دانشگاهها از دیگر برنامه ها است. توقف 60 درصد پروژه‌های عمرانی تبلیغات به علت کمبود اعتبار وی بیان داشت: اعزام مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستای در مناسبت‌های مختلف واستقرار بیش از 65 مبلغ در مناطق محروم از دیگر برنامه هایی است که توسط این اداره کل انجام می شود. سروستانی افزود: هم اکنون 70 پروژه در سطح استان در دست اجرا است که به دلیل کمبود اعتبار حدود 60 درصد این پروژه‌ها عملیات آنها متوقف است 40 در صد آنها در دست اجرا است. مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: انشاالله با ساختن خانه عالم در مناطق مورد نیاز و استقرار روحانی در این خانه ها شاهد برنامه های خوبی در سطح استان باشیم. سروستانی  با بیان اینکه ساماندهی به وضع هیات مذهبی یکی از برنامه های ویژه ای است که در دست اجرا داریم اظهار داشت :تشکیل کانون مداحان ،ساماندهی امور مربوط به جامع مداحان ، برگزاری دوره های تخصصی ویژه اقشار تاثیر گذار شامل مبلغین مداحان ونشست تخصص بانوان فرهیخته استان از دیگر برنامه های است که در دست اجرا است. لزوم تخصیص اعتبارات مناسب برای توسعه برنامه‌های فرهنگی دینی وی ادامه داد: برنامه های پژوهشی تحت عنوان حمایت از تالیفات حوزه دین و نشریات دین در دست اقدام است و حمایت از نشریات دین ورود به عرصه فعالیت‌های مجازی یعنی حوزه دین در سامانه‌های مجازی و درگاه‌های مجازی یکی از برنامه‌هایی است که در پیش داریم که انشاالله با حمایت مدیران فرهنگی استان و با تخصیص اعتبارات لازم پیشتیانی شود تا ما هم بتوانیم امور فرهنگی در حوزه دین را دنبال کنیم. سروستانی خاطر نشان کرد: بحمدالله مردم اینجا مردم ولایی که با عشق و علاقه دنبال می‌کنند و اگر ما هم بتوانیم حداقل‌ها را در اختییار آنها قرار دهیم مطمئنا کارکرد و رویکرد خوبی در حوزه دین شاهد خواهیم بود.


۱۳۹۲/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن