تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکان‌یابی برای احداث بازارچه میوه و تره بار در منطقه 9


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مکان‌یابی برای احداث بازارچه میوه و تره بار در منطقه 9
مکان‌یابی برای احداث بازارچه میوه و تره بار به همت خانه پژوهش محله شمشیری صورت می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مکان‌یابی برای احداث بازارچه میوه و تره بار به همت خانه پژوهش محله شمشیری صورت می‌گیرد.
 
این گزارش حاکی است: در ادامه اجرای ابلاغیه‌های اداره پژوهش‌های محلی و در راستای انجام طرح پیشنهاد پژوهشی محله به همت خانه پژوهش شمشیری، مکان‌یابی برای احداث بازارچه میوه و تره بار انجام خواهد شد.
 
بنابراین گزارش، با توجه به نتایج حاصل از برگزاری نشست‌های تدوین سند مطالعاتی و همچنین با توجه به قرار گرفتن محله شمشیری در ناحیه دو شهرداری منطقه 9 و تنها مدیان میوه و تره بار مناسب منطقه در ناحیه یک، احداث بازار میوه و تره بار به عنوان راهکاری برای جبران برخی از مشکلات حاضر در محله ضرورت انجام پژوهش حاضر بیش از پیش احساس شده و انتخاب محلی که مورد تایید عامه مردم محله و قابل استفاده برای محلات مجاور باشد را فراهم کرده است. لذا با انجام پژوهش مناسب و مساعدت مدیران شهری احداث مکانی مناسب برای رفع حداقل نیازهای اساسی مردم ضروری می‌نماید.
 
در پایان این گزارش، ذکر دلایل عقب ماندگی محله و مشکلات اقتصادی و اجتماعی بررسی شد و مقرر گردید تا مسئول خانه پژوهش نسبت به مکان‌یابی برای احداث بازارچه میوه و تره بار با توجه به خواست و نظر مردم پژوهش‌های مربوطه را انجام داده و نتایج حاصله را به صورت گزارش تقدیم مراجع مربوطه نماید.

انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن