تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819801278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اساس اسقرار حکومت دینی تحقق ارزشهای معنوی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام طهماسبی:
اساس اسقرار حکومت دینی تحقق ارزشهای معنوی است
قزوین- خبرگزاری مهر: امام جمعه الوند گفت: هدف اصلی از تشکیل حکومت دینی تحقق ارزشها وآرمانهای دینی و تقویت رابطه انسان با خدا و حاکم کردن معنویت در جامعه است.



به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام طهماسبی روز یکشنبه در دیدار با مسئولان نظامی و انتظامی و کارکنان ادارات شهرستان البرز به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: اساس اسقرار حکومت دینی نه فقط برای انجام اعمال عبادی بلکه حلقه اتصال مبانی دینی با مسائل و روابط اجتماعی است و افرادی که با سکولاریزه کردن جوامع در تلاش برای جدایی دین از سیاست هستند به دنبال تشکیل حکومتی ضد دین و سکولار هستند که راه به جایی نخواهند برد.

وی اظهار داشت: به گفته امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، سلطنت طلبی بر خلاف حاکمیت دینی است و جمهوری اسلامی نظامی بر مبنای رای و خواسته مردم و بر محور قوانین مترقی اسلامی پایه گذاری شده است.

حجت الاسلام طهماسبی افزود: حکومت اسلامی با توجه به مسئولیت های چند گانه خود همزمان با قانون گذاری بر اساس قوانین دین اسلام، اجرای این قوانین و تحقق عدالت با فعالیت قوای سه گانه نظام و مسئولیت های موظف در سایه رهبری، حکومت اسلامی را به سمت اهداف عالیه به پیش می برد.

وی گفت: امروز با تلاش و مجاهدت دانشمندان و وحدت جمعی مردم به نقطه ای از پیشرفت و اقتدار در سطح منطقه ای و بین المللی رسیده ایم که نقشی موثر در معادلات منطقه ایفا می کنیم و این قدرت استراتژیک ملت ایران مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و پشتیبانی مردم از حکومت اسلامی است.

امام جمعه الوند همچنین در مراسم جشن دهه فجر در مدرسه دخترانه شاهد مطهره تاکید کرد: پیشرفت کشور در توسعه علم وفناوری در دانشگاهها، توسعه خدمات شهری و قدرت راهبردی در سیاست خارجی و داخلی از برکات انقلاب اسلامی است.

وی یادآورشد: برخی در داخل کشور که دارای تفکر سکولار هستند به دنبال القای تصویری باطل در میان اندیشمندان هستند تا ثابت کنند که دین اسلام با کسب علم و دانش مخالف است و باید یک فرد مسلمان زندگی صوفی مکتب داشته باشد در حالی که دین اسلام در قرآن و احادیث مسلمانان را برای تولید و کسب علم و پیشرفت انسانها همواره توصیه و تشویق کرده و مسیر انقلاب اسللامی در همی راستاست. اجرای سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود.


۱۳۹۲/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن