تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803836615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي:مي‌خواهيم برنده بازي با مس باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نويي:مي‌خواهيم برنده بازي با مس باشيم
سرمربي تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد تيمش به دنبال پيروزي مقابل مس کرمان است تا فيناليست جام حذفي شود.

به نقل از تسنيم، امير قلعه‌نويي پس از پايان تمرين امروز (يک‌شنبه) تيم فوتبال استقلال در مورد بازي اين تيم با مس کرمان گفت: متاسفانه ليگ و جام حذفي به خاطر عدم مديريت و برنامه‌‌ريزي به صورت فرسايشي برگزار مي‌شود و يکي از عوامل همين اتفاق هم اردوي آفريقاي‌جنوبي تيم ملي بود. حالا که اين اردو لغو شده حداقل برنامه‌ريزي طوري صورت بگيرد تا فشار کمتري به تيم‌ها بيايد، چون در غير اينصورت کيفيت بازي‌ها به مشکل مي‌خورد.

وي ادامه داد: من يک سوال از شما دارم بازيکنان ملي‌پوش استقلال در طول فصل چند بازي براي ما انجام داده‌اند؟ بالاخره ما هم سختي‌هاي خاص خودمان را داريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال به اهميت ديدار مقابل مس کرمان اشاره کرد و گفت: در هر حال روز سه‌شنبه بازي سختي مقابل مس‌کرمان خواهيم داشت. مس تيمي بسيار قدرتمند است که با آمدن لوکا قدرتمند‌تر هم شده اما ما مي‌خواهيم برنده بازي باشيم تا به فينال جام‌حذفي برسيم.

قلعه‌نويي از بوناچيچ به عنوان يک مربي کاربلد و خوب ياد کرد و گفت: : به نظر من لوکا بسيار باهوش است، هرچند که در موردش حرف و حديث وجود دارد. در همين مدت کوتاه هم او توانسته تغييراتي را در مس ايجاد کند. به خاطر همين مي‌گويم بازي سختي براي هر 2 تيم در پيش است.

وي در پاسخ به اين سوال که «آيا بازيکني نسبت به بازي 2 تيم در ليگ برتر به ليست آبي‌پوشان اضافه شده است؟»، اظهار داشت: کبه روي نيمکت مي‌نشيند و اولادي و تيموريان هم به ما اضافه مي‌شوند. ديگر بازيکنان هم سرجاي خود هستند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در واکنش به انتقادهاي کارلوس کي‌روش از باشگاه استقلال و اينکه مدعي است استقلالي‌ها باعث تعويق ليگ شده‌‎اند، گفت: کي‌روش روز سوم خرداد بازيکنان را از ما گرفت و روز 14 خرداد با قطر در شرايطي بازي کرد که 6 بازيکن استقلال درون زمين بودند و اگر اشتباه نکنم افکار استقلال در زمين پياده شد.

وي با يادآوري اينکه فاصله بازي ايران و کره‌جنوبي تا شروع ليگ 35 روز بوده است، افزود: پس آن 5 هفته‌اي که کي‌روش مي‌گويد کجاست؟! تازه اين اتفاقات در شرايطي افتاد که کي‌روش دستور داد تا بازيکنان ملي‌پوش 20 روز از آن 35 روز را استراحت کنند. حالا به چه کسي فشار آمده؟ معلوم است استقلال. ما بازيکنان‌مان را در اختيار تيم ملي قرار داديم حالا نمي‌دانم اين 5 هفته از کجا آمده است!

«من نه مي‌خواهم به کسي توهين کنم و نه با کسي جدال دارم»،‌ قلعه‌نويي با بيان اين جمله افزود:‌ کي‌روش درباره 2 موضوع پاسخ بدهد. اول آنکه پولي که گفته به باشگاه‌ها پرداخت شده به کدام يک از باشگاه‌ها پرداخت شده و نام آن را اعلام کند و بحث دوم اينکه در مورد سازمان ليگ زماني که در قهرمانان آسيا بوديم لطف کردند و زمان بازي ما مقابل ذوب‌آهن را تغيير ندادند و همان شبي که از اصفهان بازگشتيم روز بعدش به تايلند رفتيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد:‌ بنابراين کي‌روش يکي درباره آن پولي که مدعي شده به باشگاه‌ها پرداخت شده و ديگري در مورد 5 هفته تعطيلي ليگ به خاطر استقلال توضيح دهد. شايد او در تعطيلات بوده و اين مسائل را نمي‌داند! ما در طي 35 روز بازي‌هاي فشرده‌اي را در آسيا انجام داديم و سازمان ليگ که مي‌خواهد ظرف 4، 5 ماه ليگ تمام شود، بازي ما مقابل ذوب‌آهن را لغو نکردند.

وي تصريح کرد: حرف کي‌روش اين بود که بازيکنان در اختيار تيم ملي باشند و ما هم گفتيم اجازه دهيد ليگ تمام شود. من به اين درخواست کي‌روش نه پاسخ مثبت و نه پاسخ منفي دادم. اگر اين خواسته را قبول مي‌کرديم آن وقت بازيکنان مي‌گفتند که اين مربي براي استقلال و هواداران ارزشي قائل نيست و آنها هم تنها مواظب خودشان بودند و انگيزه تمرين را از دست مي‌دادند. اگر هم پاسخ منفي به کي‌روش مي‌داديم آن وقت او حق داشت.

سرمربي استقلال تاکيد کرد: پيشنهاد من برگزاري يک جلسه تعاملي براي هماهنگي بود که به نفع فوتبال ايران باشد. ما نهايت تعامل را انجام داديم و حتي با آنکه مربي بدنساز تيم ما از اساتيد دانشگاه است 2 بازيکن مصدوم خود را در اختيار ميکو بدنساز تيم ملي قرار داديم که همين جا از او هم تشکر مي‌کنم.

قلعه‌نويي يادآور شد: تا اينجا همه چيز خوب پيش مي‌رفت اما نزديک به 10 روز پيش عزيزي‌خادم با من تماس گرفت و خواهان آن شد تا به تيم ملي کمک کنم من هم گفتم که هر کاري از دستم بر بيايد براي ايران عزيز انجام مي‌دهم و معتقدم چه کي‌روش و چه هر کسي سرمربي تيم ملي ايران باشد بايد از او حمايت کنيم اما زماني که از اصفهان بازگشتم ناگهان روز جمعه کي‌روش در برنامه ورزش و مردم آن حرف‌ها را زد که من شوکه شدم.

وي ادامه داد: ما نهايت همکاري را با دستياران کي‌روش که بر سر تمرين مي‌آمدند انجام مي‌داديم. سيموئز که هر جا باشد عاشق کارش است همواره در تمرين‌هاي تيم ما حاضر مي‌شد. با اين شرايط چطور کي‌روش دنبال منافع ايران است اما استقلال و طرفدارانش منافع شخصي حساب مي‌شوند؟!

سرمربي استقلال تاکيد کرد: برويد ببينيد در بازي ايران - ازبکستان چه اتفاقي افتاد و از کجا دلار تهيه شد. اگر نياز باشد همه حرف‌ها را مي‌گويم. اکنون اين افراد ايراني شده و ما ضد ايراني شده‌ايم آن هم در شرايطي که به عشق مردم بدون قرارداد به مالزي رفتيم. اين برخوردها کم‌لطفي است!

قلعه‌نويي تصريح کرد: کي‌روش زماني مي‌گفت بايد مربيان حرف‌هاي خود را درون اتاق بزنند و نه در تلويزيون ولي اکنون خودش اين کار را انجام مي‌دهد و رفتارش تغيير کرده است. نمي‌دانم چه شد که قبل و بعد از رفتن به جام‌جهاني اخلاق کي‌روش عوض شد؟

وي يادآور شد: زماني که تيم ايران به لبنان باخت با کفاشيان تماس گرفتم و به او گفتم يا مصاحبه نکن و يا اگر مصاحبه مي‌کني حمايتي باشد. من خودم هم از کي‌روش حمايت خواهم کرد. حتي براي کفاشيان مثال بازي ايران و اردن را زدم که براي نخستين بار در کشورمان مغلوب اردن شديم اما دادکان در آن زمان از برانکو حمايت کرد و نتيجه آن رفتن تيم ايران به جام جهاني بود.

سرمربي استقلال تصريح کرد: کفاشيان مي‌تواند صحت اين حرف‌هاي من را تاييد کند. من خودم مصاحبه کردم و از تيم ملي حمايت کردم که در آن زمان کي‌روش نمازي را به تمرين استقلال فرستاد و او گفت کي‌روش سلام رسانده و گفته تو تنها کسي هستي که اخلاق مربيگري در ايران را نشان دادي و از تو ممنونم.

قلعه‌نويي خاطرنشان کرد: آن زمان چطور همه چيز خوب بود اما به يکباره اخلاق کي‌روش 180 درجه تغيير کرد. شايد نرفتن او به مراسم رونمايي از پيراهن تيم ملي و آن مبلغ 200، 300 هزار دلاري هم گردن قلعه‌نويي است؟!

وي خاطرنشان کرد: کي‌روش از بازي کره‌جنوبي و ژاپن مثال زد. حرف ما هم همين است. شايد او حافظه‌اش ياري نمي‌کند اما ما گفته بوديم برگزاري اردو در دنيا منسوخ شده است. آنچه که کي‌روش نشان داد آمار بازي بود و نه آمار اردو. بازيکنان تيم ملي در روزهاي فيفا 72 ساعت قبل مي‌توانند به تيم ملي ملحق شوند که هر بازيکن سي‌وخورده‌اي ساعت در مسير رفت و برگشت است و مي‌تواند 40 ساعت تيم را همراهي کند.

سرمربي استقلال تاکيد کرد: بحث من اين است که آيا اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي به خاطر بازيکن ندادن 4 تيم عربي بهم خورد و يا به خاطر استقلال؟ آن باشگاه‌ها بودند که بازيکنان خود را در اختيار تيم ملي قرار ندادند. حال اگر من 7 بازيکن خود را به تيم ملي نمي‌دادم چه اتفاقي مي‌افتاد؟ البته اين اتفاق هم حق تيم ما بود.

قلعه‌نويي تصريح کرد: باشگاه‌ها بايد بازيکنان خود را براي روزهاي فيفا به تيم ملي بدهند و نه اينکه آنها را در اردوها به تيم ملي بفرستند. معتقدم رفتاري که انجام شد خوب نبود.

وي در مورد اينکه کي‌روش گفته قوانين فيفا را بهتر از هر کسي مي‌داند خاطرنشان کرد: آقاي کي‌روش! در همان قوانين فيفا ببينيد که کجا گفته شده است بازيکنان مي‌توانند به اردو بروند. در همان قوانين ذکر شده که بازيکنان در روزهاي فيفا و تا 72 ساعت مانده به بازي در اختيار باشگاه هستند.

سرمربي استقلال يادآور شد: ما در آسيا هستيم و بازيکني که بخواهد به اينجا بيايد 40 ساعت در راه است. ما همين بحث را در مورد دژاگه داشتيم و اينکه تنها مي‌تواند 40 ساعت در خدمت تيم ملي باشد. با اين شرايط اردو در کجاي اين تايم لحاظ شده است؟

قلعه‌نويي تاکيد کرد: کي‌روش خودش اشتباهي کرد و شايد به خاطر آنکه مدت زيادي در ايران حضور نداشت و به تعطيلات رفته بود اردوي آفريقا را ابتدا تعيين و سپس لغو کرد که بايد پرسيد چرا اين اتفاق افتاد.

وي در پاسخ به اين سوال که «آيا واقعاً به خاطر 3 بازيکن اردوي تيم ملي لغو شده است؟»، گفت:‌ دقيقاً سوال من هم همين است شما بايد جواب سوال‌تان را از خود کي‌روش بپرسيد. فقط اين را مي‌گويم که برگزاري اردو در طول مسابقات منسوخ شده است. 6 ماه پيش که همين بازيکنان در اختيار استقلال بودند مي‌گفتند اروپايي‌ها دژاگه را براي حضور در تيم ملي نمي‌دهند شما ديديد که حتي عربها هم اين مسئله را قبول نکردند. در اين بين تقصير و نقش قلعه‌نويي چيست؟!

«مربي تيم ملي بايد با مطالعه باشد، چون بدون مطالعه صحبت کردن کار اشتباهي است»،‌ سرمربي استقلال با بيان اين جمله ادامه داد: آقاي کي‌روش گفته که قلعه‌نويي بازي ايران و کره را نديده است. بايد بگويم من اهل بيدار ماندن و شب‌زنده‌داري نيستم و فردايش هم چرت نمي‌زنم! من هميشه ساعت 11 تا 12 شب مي‌خوابم و 6 صبح بيدار مي‌شوم. شاهد اين قضيه هم راديو ورزش است که هميشه ساعت 7:30 تا 8 صبح با من مصاحبه مي‌کند.

قلعه‌نويي با اشاره به اينکه تمام هجمه‌ها عليه او است، تصريح کرد: زمان برگزاري بازي ايران و کره‌جنوبي من در آمريکا بودم و به ساعت آمريکا بازي 3:30 يا 4:30 بامداد برگزار مي‌شد. حالا بايد براي بيدار ماندن يا خوابيدن اجازه مي‌گرفتم؟! همانطور که گفتم من عادتي به شب‌زنده‌داري و اينکه فردا در ورزشگاه چرت بزنم ندارم. من صبح از خواب بيدار شدم و بابت پيروزي ايران مقابل کره هم خوشحالي کردم.

وي ضمن بيان اينکه ورزش ايران در طول تاريخ در المپيک مدال‌هاي زيادي داشته است، اظهار داشت: آيا ما تا به امروز در المپيک مدال نگرفته‌ايم؟ آيا تا به حال به جام جهاني نرفته‌ايم؟ آيا تا به حال بازيکن شاغل در اروپا نداشته‌ايم؟ قطعاً همه اين اتفاق‌ها قبلاً رخ داده است.

سرمربي تيم فوتبال استقلال بر لزوم احترام به هم تاکيد کرد و گفت:‌ اين نکته قابل ذکر است که ايران از نظر مدال المپيکي از پرتغال بسيار جلوتر است و اين مدال‌ها با ورزشکار و مربي ايراني به دست آمده است. همانطور که همه مي‌دانند ارزش هر مدال طلاي المپيک 3 ميليون دلار است و ما با ورشکاراني مانند سوريان اين افتخارات را کسب کرده‌ايم. حالا چرا آقاي کي‌روش مي‌خواهد ايران و ايراني را تحقير کند.

سرمربي استقلال در خصوص ايراداتي که کي‌روش به ساختار سخت‌افزاري فوتبال ايران گرفته است، تصريح کرد: اگر کي‌روش 1.5 سال است اين حرفها را مي‌زند من 10 سال است که مي‌گويم ما از نظر نيروي انساني جزو 20 کشور اول جهان هستيم اما امکانات و سخت‌افزار را نداريم.

وي با يادآوري اظهارات روته مولر در کلاس‌هاي مربيگري در تهران مدعي شد،‌ اگر حسين فرکي در اروپا به دنيا مي‌آمد قطعاً يکي از مربيان تاپ دنيا مي‌شد!

قلعه‌نويي ادامه داد: ايراني‌ها از نظر پزشکي و هنري در دنيا حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند. شما مي‌بينيد که اصغر فرهادي چه افتخار بزرگي براي ايران به دست آورده و يا دانشمندان هسته‌اي‌مان چه افتخاراتي را کسب کرده و مي‌کنند. من خودم از نزديک ديده‌ام که در آمريکا و آلمان پروفسورهاي ايراني افتخار کشورمان هستند. اين صحبت‌هايي که شما مطرح مي‌کنيد غلط است هرچند که بازهم مي‌گويم زمين‌هاي خوبي نداريم و به ليگ پايه هم توجه نمي‌شود که آن هم به خاطر عدم مديريت و برنامه‌ريزي در فوتبال ايران است.

وي با بيان اين مسئله که کي‌روش حق نداشته که مربي و فوتبال ايراني را زير سوال ببرد، گفت: ايراني‌ها از نظر هوشي در دنيا برترين هستند اما متاسفانه برخي‌ها با دست زدن و قلم‌هاي‌شان ايران و ايراني را تحقير مي‌کنند. ما به کي‌روش احترام مي‌گذاريم اما بايد احترام 2 طرفه باشد.

سرمربي استقلال در واکنش به صحبت يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه چند وقت پيش در همين تمرين استقلال گفته که تيم فوتبال ايران با درايت کي‌روش به جام‌جهاني صعود کرده است، اظهار داشت: الان هم چنين اعتقادي دارم. کي‌روش مربي بزرگي است و رزومه هر کس راجع به آن آدم صحبت مي‌کند. او با تيم ملي به جام جهاني صعود کرده و مبارک همه باشد اما نبايد رفتار و اخلاق انسان 180 درجه تغيير کند و بخواهد کسي را تحقير کند بازهم اين سوال را مطرح مي‌کنم که آيا آن 200 هزار دلار تقصير من بوده است؟!

قلعه‌نويي در پاسخ به سوال خبرنگار تسنيم مبني بر اينکه چرا به او براي صحبت کردن در برنامه ورزش و مردم اجازه داده نشده است، تاکيد کرد: وقت که مانده بود و مي‌توانستم روي خط بيايم اما اشکالي ندارد بالاخره ورزش و مردم جز قديمي‌ترين برنامه‌هاي صداوسيما است و راه خودش را ادامه مي‌دهد.

وي در مورد اينکه چرا کي‌روش در جشن رونمايي از پيراهن تيم ملي حضور نداشته است، تصريح کرد: حتماً مقصر اين قضيه هم من هستم، چطور در برنامه تلويزيوني کي‌روش از منافع 80 ميليون نفر دفاع مي‌کند اما در مورد پيراهن اينطور نيست. بعد هم مگر استقلال طرفدار ندارد يا اينکه همه اينها جزو منافع قلعه‌نويي است البته حضور در دسته سوم ليگ ايران نهمي و سيزدهمي را در ليگ و بي‌پولي جز منافع قلعه‌نويي است اما استقلال 30 ميليون هوادار ندارد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در واکنش به حمله کارلوش کي‌روش به علي فتح‌الله‌زاده گفت: کي‌روش بايد جواب من را مي‌داد که همکارش هستم. بالاخره وقتي صحبت از اخلاق حرفه‌اي مي‌کنيم بايد کمي از او بو برده باشيم. هرچه هست ما قوانين فيفا را نوشتيم ولي واقعاً از اينکه کي‌روش گفت هيچکس اندازه من متوجه نمي‌شود ناراحت شدم و معتقدم که اينطور نيست. ما نفراتي مانند نصيرزاده و براتي را داريم که بند بند قوانين فيفا را حفظ هستند.

قلعه‌نويي ادامه داد: فتح‌الله‌زاده 20 سال است که يک مدير ارزشي و اخلاقي براي استقلال بوده و همچنين عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال هم بوده است. حالا آيا درست است به او حمله کنيم؟ آقايان بيايند به من حمله کنند، چون فعلاً همه ايران اين کار را انجام مي‌دهند. البته اشکالي ندارد چون من قوي‌تر، صبورتر و پوست کُلفت‌تر هستم و جواب همه را مي‌دهم. بالاخره من بچه نازي‌آباد هستم و عادت ندارم کم بياورم البته اين موضوع در مورد حرف حق است. به نظر من کي‌روش در خصوص فتح‌الله‌زاده کار قشنگي نکرد چون او مديرعامل يک باشگاه است و 20 جام را به ارمغان آورده است. بازهم اين را تکرار مي‌کنم که کي‌روش تکليف آن پول و آن 5 هفته را مشخص کند.

يکشنبه 1392/11/13 17:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن