تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 10 درصد از منابع صندوق توسعه ملی به بخش های صنعت، معدن و گردشگری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اختصاص 10 درصد از منابع صندوق توسعه ملی به بخش های صنعت، معدن و گردشگری تهران - ایرنا - با رای موافق دو سوم از نمایندگان مجلس 10 درصد از منابع صندوق توسعه ملی ناشی از اجرای قانون بودجه سال 93 کل کشور به بخش های صنعت، معدن و گردشگری اختصاص می یابد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه و هنگام بررسی بخش های درآمدی لایحه بودجه 93 کل کشور، در تبصره 5 بند (هـ) این لایحه تصویب کردند که 10 درصد از منابع صندوق توسعه ملی ناشی از اجرای قانون بودجه سال 1393 کل کشور جهت پرداخت تسهیلات به طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی به صورت پرداخت و بازپرداخت ریالی برای بخش های خصوصی، تعاونی و بنگاه های اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیردولتی صنعت و معدن و گردشگری به استثنای بخش ساخت مسکن اختصاص می یابد.
بر اساس این مصوبه مجلس، تبدیل ارز به ریال موضوع این بند در مرکز مبادلات ارزی زیر نظر بانک مرکزی صورت می گیرد.
این بند به علت مغایرت با برنامه پنج ساله پنجم توسعه نیازمند دو سوم رای موافق نمایندگان که نمایندگان با 174 رای موافق، 23 رای مخالف و 8 رای ممتنع از مجموع 220 نماینده حاضر آن را تصویب کردند.
در ادامه بررسی تبصره 5 نمایندگان با اختصاص 5 درصد از منابع بندهای«د» و «هـ» این تبصره با معرفی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور به صورت ریالی جهت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در روستاها موافقت کردند.
براین اساس بانک های عامل مکلفند علاوه بر منابع مذکور، حداکثر تا یک برابر آن را ازمحل منابع داخلی با معرفی دستگاه های اجرایی ذیربط پرداخت نمایند.
سیام(3)**2021**9132**1535
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن