تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت ميليوني طلاجات با وعده بستني


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سرقت ميليوني طلاجات با وعده بستني
زني جواني که با وعده بستني اقدام به سرقت 100 ميليون ريالي طلا و جواهر کرده بود، در بازجويي فني و پليسي لب به اعتراف گشود.
آفتاب: به گزارش ابتکار، چند روز گذشته زن جواني به کلانتري 111 هفت چنار مراجعه کرد و پس از معرفي خود به نام نازنين به ماموران تجسس کلانتري گفت: ديروز صبح متوجه شدم که حدود 100 ميليون ريال از طلا و جواهراتم که در کمد ديواري جاسازي شده بود، ربوده شده است.

ماموران پس از شنيدن صحبت‌هاي زن جوان جهت بررسي دقيق موضوع به منزل شاکي رفتند و در مشاهدات خود دريافتند که اين سرقت توسط فردي آشنا صورت گرفته چراکه هيچگونه آسيبي به درب‌ها و حتي به جاساز طلا و جواهرات وارد نشده بود.

 با توجه به اينکه اين خانوده 3 نفره به همراه يک پرستار بچه زندگي ‌مي‌کنند و اکثر اوقات پرستار در خانه تنها است، ماموران يه پرستار جوان که نامش مهسا بود، مشکوک شدند و در يک قرار صوري توانستند وي را بازداشت کرده و به کلانتري انتقال دهند.

متهم که در ابتدا هرگونه ارتکاب سرقتي را منکر مي‌شد، در ادامه با رويارويي مدارک مستند و دلايل کافي لب به اعتراف گشود و بيان داشت: با وعده بستني فرزند خانواده را که 5 سال بيشتر ندارد، فريب دادم و مکان طلا و جواهرات را به دست آوردم و سپس در يک موقعيت مناسب اقدام به سرقت کردم و در چند نوبت طلاها را در چند طلافروشي فروختم.

در نهايت پرونده اين زن سارق جهت سير مراحل قانوني به دادسرا فرستاده شد.




تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن