تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفرات برتر پنج وزن مسابقات تکواندو جام سفیر در اصفهان مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نفرات برتر پنج وزن مسابقات تکواندو جام سفیر در اصفهان مشخص شدند اصفهان- ایرنا- نفرات برتر پنج وزن رقابت های تکواندو قهرمانی بزرگسالان کشور جام سفیر کره جنوبی که از عصر شنبه به میزبانی اصفهان آغاز شده است، مشخص شدند.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، دومین دوره مسابقات تکواندو جام سفیر کره و سی و پنجمین دوره رقابت های تکواندو مردان قهرمانی کشور در رده جوانان و بزرگسالان با حضور 233 تکواندو کار در قالب 33 تیم از 31 استان کشور در اصفهان درحال برگزاری است.
در پایان رقابت اوزان 54- ، 63- ، 74- ، 87- و 87+ کیلوگرم نتایج زیر بدست آمد.
وزن 54- کیلوگرم:
ˈمجید بوتانیˈ از کرمانشاه و ˈمحمد سلیمانیˈ از تهران به ترتیب به مقام های اول و دوم دست یافتند و ˈحمیدرضا افشاریˈ از زنجان و ˈآرش صالحی نژادˈ از مازندران به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
وزن -63 کیلوگرم:
ˈیاسین اکبر نتاجˈ از مازندران و ˈسینا بهرامیˈ از تهران اول و دوم شدند و ˈالیاس بایدندرلوˈ از البرز و ˈحسام الدین لطفیˈ از اصفهان (الف) عنوان سوم را از آن خود کردند.
وزن 74- کیلوگرم:
ˈمهران عسگریˈ از تهران و ˈمحمد عباسیˈ از بوشهر بر سکوی اول و دوم قرار گرفتند و ˈرضا روحیˈ از خوزستان و ˈسیاوش ولاییˈ از توابع تهران سوم شدند.
وزن -87 کیلوگرم :
ˈحبیب ستارزادهˈ از البرز و ˈحامد محمد پورˈ از اصفهان (الف) اول و دوم و ˈکاوه باباییˈ از گیلان و ˈشاهین جلیلیˈ از توابع تهران نیز مشترکا سوم شدند.
وزن 87+ کیلوگرم:
ˈاحمد محمدیˈ از مازندران و ˈسیاوش گلشیرازیˈ از اصفهان (الف) بر سکوی اول و دوم ایستادند و ˈفردین طاهریˈ از کرمان و ˈقاسم جلیلیˈ از آذربایجان شرقی نیز به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
دومین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی کشور جام سفیر کره جنوبی با رقابت تکواندوکاران سه وزن دیگر ادامه دارد.
نفرات برتر این رقابت ها به عنوان اعضای تیم ملی ایران به رقابت های آسیایی 2014 شهر اینچوان کره جنوبی اعزام می شوند.
رقابت های تکواندو بانوان نیز از 23 بهمن سال جاری به مدت دو روز در تهران برگزار خواهد شد.
این مسابقات که امروز به دلیل بارش برف در اصفهان با یک ساعت تاخیر در سالن 17 شهریور مجموعه تختی اصفهان آغاز شد و تا امشب ادامه می یابد.
ت / 7131/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن