تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802479392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار جریان المستقبل به حزب الله لبنان/ کابوس انفجارهای مرگبار ادامه می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هشدار جریان المستقبل به حزب الله لبنان/ کابوس انفجارهای مرگبار ادامه می یابد بیروت - ایرنا - ساعاتی بعداز اینکه گروه تکفیری تروریستی « جبهه النصره» مسئولیت جنایت تروریستی شامگاه شنبه شهرهرمل لبنان را برعهده گرفت ، روزنامه المستقبل ارگان جریان المستقبل به رهبری« سعد حریری» همصدا با این گروه به حزب الله هشدار داد که کابوس انفجارهای خونین و مرگبار ادامه می یابد.


به گزارش ایرنا ، شامگاه شنبه و در دومین جنایت تروریستی گروه تکفیری جبهه النصره در شهر هرمل در شمال شرق لبنان ، یک انتحاری عضو این گروه خودروی بمب گذاری شده را در پمپ بنزینی که نزدیک یک مدرسه ویژه ایتام این شهر است، منفجر کرد که براساس اطلاعیه وزارت بهداشت لبنان 3 شهید وحدود 30 زخمی برجای گذاشت.
عواید این پمپ بنزین با نام « ایتام» صرف هزینه آموزش و پرورش ایتام شهر هرمل در مدرسه ای که نزدیک این پمپ بنزین قرار دارد، می شد.
این انفجار به ایتام حاضر در این مدرسه که متعلق به یک موسسه خیریه اسلامی به ریاست سید علی فضل الله است ، آسیبی نرسانده است.
المستقبل و جبهه النصره تاکید کرده اند که تا حزب الله از سوریه خارج نشود ، این جنایات تروریستی حتی به بهای ریخته شدن خون انسان های بی گناه اعم از کودک، زن و سالخوردگان و حتی ایتام ادامه می یابد.
حزب الله لبنان بارها تاکید کرده است که برای دفاع از امنیت ، حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان و حمایت ازمحور مقاومت ضد صهیونیستی در سوریه حضور دارد و با تروریست های تکفیری تحت حمایت رژیم صهیونیستی مبارزه می کند.
در سرمقاله شماره روز یکشنبه روزنامه المستقبل آمده است: حزب الله باید بداند که علت اصلی انفجارهای تروریستی در ضاحیه جنوبی و بقاع شمالی(هرمل) دخالت آن در سوریه است و تا زمانی که این کشور را ترک نکند، این کابوس خونین ادامه خواهد یافت.
ارگان حزب سعد حریری همپیمان اصلی عربستان سعودی در لبنانی می افزاید: تا زمانیکه حزب الله از درک حقیقت عاجز بماند و تنها به محکوم کردن و اعلام همبستگی بسنده کند و نخواهد خطر تروریستی که لبنان را تهدید می کند، دریابد ، وضعیت تغییری نخواهد کرد و تنها مطلوب این است که حزب الله نیروهایش را از سوریه فرابخواند.
المستقبل تاکید کرده است که اگر حزب الله به این هشدارها توجهی نکند بزودی دامنه جنایات تروریستی به مناطق دیگر لبنان هم کشیده می شود.
ناظران معتقدند که این جنایات تروریستی برای اعمال فشار بر حزب الله است تا از سوریه خارج شود زیرا گروه های تکفیری تروریستی مورد حمایت محور صهیونیستی – سعودی موفق نشده اند برنامه های طراحی شده آنها را با صرف هزینه های زیاد مالی برای سرنگون کردن نظام سوریه عملی کنند و بخش زیادی از شکست های سنگین در سوریه را متوجه نیروهای مقاومت می دانند.
گروه های تکفیری تروریستی مورد حمایت محور سعودی – صهیونیستی به هر جنایتی دست زدند تا بتوانند قبل از اجلاس بین المللی ژنو 2 صحنه میدان نبرد سوریه را به نفع مخالفان و این محور تغییر دهند تا بزعم خود با دست برتر در این اجلاس حاضر شوند اما موفق نشدند و درمقابل شماتت ها و اعتراض ها ،علاوه بر تهدید حزب الله به جنایات تروریستی در لبنان ، خود با یکدیگر درگیر شده و هر یک دیگری را مسبب این شکست های مفتضحانه قلمداد می کند.
گروه های تکفیری تروریستی که شکست در سوریه و عراق آنها را ناامید کرده ، درصدد به آتش کشیدن همه منطقه هستند و در اقدامی انتقامی اعلام کرده اند که در اولین مرحله وارد لبنان خواهند شد.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن