تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804289669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاتا: اين شکست مرا به فکر فرو برد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تاتا: اين شکست مرا به فکر فرو برد
سرمربي آرژانتيني بارسلونا از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر والنسيا ناراحت است. او اعتراف کرد که اين شکست او را به فکر فرو برد.

بارسلونا در حساس‌ترين بازي هفته‌ بيست و دوم ليگا با نتيجه‌ سه بر دو برابر والنسيا در نوکمپ تن به شکست داد تا در آستانه از دست دادن صدر جدول رده‌بندي قرار گيرد.

خراردو مارتينو، سرمربي آرژانتيني بارسلونا از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر والنسيا راضي نيست. او پس از اين شکست تلخ خانگي گفت: در پانزده دقيقه‌ اول بازي نمايش خوبي داشتيم، اما به يکباره همه چيز تغيير کرد و سطح کيفي ما بسيار پايين آمد تا در نهايت سه امتياز اين ديدار را از دست بدهيم. بازيکنان والنسيا از نظر بدني و بازي گروهي بهتر از ما بودند و در نهايت سه امتياز اين ديدار را با شايستگي به دست آوردند.

"تاتا" درباره عملکرد مدافعانش در اين ديدار، گفت: تمام تيم مسئول اين شکست هستند. وقتي مهاجمان ما نمي‌توانند توپ را از مناطق خطرناک زمين خارج کنند، کار براي همه سخت مي‌شود. چه بسا شکستي اين چنين‌ تلخ باعث شود تا ما دوباره به فکر فرو رويم و عملکرد خود را بهتر کنيم. گل دوم والنسيا روي اشتباه خط دفاعي ما رقم خورد. عملکرد بارسلونا در نيمه اول با نيمه دوم کاملا متفاوت بود. بايد از اين شکست‌ها درس بگيريم و اجازه ندهيم که در ديدارهاي آينده اشتباه‌هاي بچگانه داشته باشيم. در ديدارهاي آينده با سبکي متفاوت از ديدار امروز به ميدان خواهيم رفت.

سرمربي آبي اناري‌ها افزود: بايد در نيمه اول کار را تمام مي‌کرديم، اما نمايش ضعيفي در اين نيمه داشتيم و تاوان آن را پس داديم. بارسلونا سه امتياز حساس اين ديدار را از دست داد. من واقعا نگران هستم، چرا که تيم نمايش بسيار ضعيفي به ويژه در نيمه دوم داشت.

سرمربي آرژانتيني آبي اناري‌ها درباره تغيير پست ليونل مسي در اين ديدار، گفت: تغيير پست مسي علت شکست ما در اين ديدار نبود. او در نيمه اول متمايل به وسط ميدان بازي کرد که اتفاقا بارسلونا بازي خوبي را به نمايش گذاشت و به گل هم دست يافتند. در اين نيمه فرصت‌هاي زيادي را هم بر روي دروازه‌ حريف خلق کرديم. متاسفانه ما در اين ديدار اين فرصت را به تيم حريف داديم تا به راحتي در محوطه جريمه ما ظاهر شود و بر روي دروازه‌ والدس خطر ايجاد کند. بازيکنان والنسيا قدر موقعيت‌هاي خود را به خوبي دانستند. شکست امروز مرا بسيار به فکر فرو برد. هر بار که تيمم شکست مي خورد فکرم مشغول مي‌شود. شکست برابر والنسيا در حالي رقم خورد که بارسلونا در نيم ساعت اول بازي خوبي را به نمايش گذاشتند. نبايد اين ديدار را با ديدار برابر آژاکس مقايسه کنيم.

مارتينو درباره اين سوال که پس از شکست برابر والنسيا به بازيکنانش چه گفت اين گونه پاسخ داد: به آنها گفتم که بايد به راه خود ادامه دهيم چه بسا صدر جدول رده‌بندي را از دست دهيم، اما در تمام رقابت‌ها براي کسب عنوان قهرماني رقابت خواهيم کرد. به آنها گفتم که بايد در ديدارهاي آينده همچون نيم ساعت ديدار امشب برابر والنسيا ظاهر شويم.

بارسلونا با شکست برابر والنسيا 54 امتيازي باقي ماند و در همان رده نخست جدول رده‌بندي قرار گرفت، اما در صورت پيروزي آتلتيکو مادريد يا رئال مادريد صدر جدول را از دست خواهد داد.

آتلتيکو مادريد با 54 امتياز و تفاضل گل کمتر در جايگاه دوم قرار دارد. شاگردان سيمئونه آرژانتيني در صورت پيروزي در ديدار امشب خود (يکشنبه) برابر رئال سوسيداد به صدر جدول صعود خواهند کرد.

يکشنبه 1392/11/13 09:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن