تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گله حميد استيلي از مديران باشگاه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گله حميد استيلي از مديران باشگاه‌ها
بازيکن سابق تيم ملي فوتبال ايران مي‌گويد تفکرات مديران در انتخاب مربيان، شايسته سالاري نيست.

حميد استيلي با بيان اين که تفکرات مديران باشگاه‌ها باعث عدم شايسته سالاري در انتخاب مربيان مي‌شود، به ايسنا گفت: در رابطه با انتخاب مربيان مديران باشگاه‌ها تصميم گيري مي‌کنند، به نظر من باشگاه‌ها براي انتخاب مربي نياز به کميته‌ فني دارند تا انتخاب مربيان با آزمون و خطا صورت نگيرد.

وي تصريح کرد: کميته‌ فني باشگاه‌ها بايد مربيان را از نظر مسائل فني و اخلاقي مورد ارزشيابي قرار دهند تا باشگاه‌ها کمترين آسيب را از ناحيه مربي دريافت کنند.

بازيکن اسبق تيم ملي فوتبال ايران افزود: در کشور ما کميته‌ فني در انتخاب مربيان نقشي ندارد، به طوري که فقط مديرعامل مربي تيم را انتخاب مي‌کند، اما من فکر مي‌کنم فکر چند نفر از فکر يک نفر بهتر است.

استيلي در ادامه صحبت‌هاي خود، اضافه کرد: بايد در نظر داشت در انتخاب مربيان مديران برنامه مربيان هم نقش دارند که به نظر من آنها تلاش مي‌کنند، مربي خود را به تيمي ببرند که بيکار نباشند، پس بايد مديران هوشيار باشند که انتخاب صحيح انجام دهند.

سرمربي سابق پرسپوليس خاطرنشان کرد: بايد بررسي کنيم ببينيم که ما در تربيت مربيان چه برنامه‌هايي را انجام داده‌ايم. در کشورهاي پيشرفته در رابطه با انتخاب مربيان برنامه‌ريزي خوبي انجام مي‌دهند و از حضور بازيکنان سابق و همين طور سرمايه‌هاي خود استفاده مي‌کنند. من فکر مي‌کنم در کشور ما برنامه‌ريزي صحيحي انجام نمي‌شود.

وي ادامه داد: فدراسيون بايد از مربيان جوان در چرخه تيم‌هاي پايه استفاده کند. در حال حاضر تيم‌هاي پايه زيادي داريم که اين مربيان مي‌توانند در آن تيم‌ها مربيگري کنند. البته بايد در نظر داشت فدراسيون نمي‌تواند مبالغي که باشگاه‌ها به مربيان پرداخت مي‌کنند را به مربيان پايه پرداخت کند، اما در اين شرايط هم افرادي هستند که حاضرند با دريافت مبالغ کم براي تيم‌هاي ملي کار کنند.

وي در پايان در مورد لغو اردوي تيم ملي نيز به ايسنا گفت: اين تصميمي بوده که سرمربي تيم ملي گرفته و ما هم بايد به تصميمات وي احترام بگذاريم. يادمان نرود کي‌روش با برنامه‌ريزي که انجام داد، تيم ملي ما را به جام جهاني برد، به نظر من کي‌روش نام بزرگي دارد و بايد به عقايد و نظرات او احترام بگذاريم. تيم ملي مي‌تواند با برنامه‌هاي آقاي کي‌روش خود را براي حضور موفق در جام جهاني آماده کند.

يکشنبه 1392/11/13 08:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن