تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820106187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبي: چيزي که کفاشيان مي‌گويد درست است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نبي: چيزي که کفاشيان مي‌گويد درست است
دبيرکل فدراسيون فوتبال در مورد عدم حضور کارلوس کي‌روش در مراسم رونمايي از پيراهن تيم ملي گفت: آن چيز که کفاشيان مي‌گويد درست است.

 مهدي محمدنبي در پايان مراسم رونمايي از پيراهن تيم ملي گفت: در تمام دنيا در قرارداد تمام مربيان ذکر مي‌شود که با چه لباسي در ميادين حاضر شوند و يا اينکه اين موضوع به اختيار خودشان است اين مسئله توافقي است و چيز قطعي و يکساني نيست بايد در اين مورد به قرارداد مراجعه شود.

به نقل از فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که کارلوس کي‌روش در صحبت‌هاي خود  تمامي چيزها را زير سؤال برد، عنوان کرد: اين تعريف شما است. متاسفانه نوعي که صحبت مي‌کنيد باعث مي‌شود در رسانه و مردم تنش به وجود بيايد. او سه برنامه خود را ارائه کرده و توضيحات لازم را نيز بيان داشته است.

دبيرکل فدراسيون فوتبال در مورد مسئله شکايت علي فتح‌الله‌زاده از کي‌روش عنوان کرد: فتح‌الله‌زاده از چه کسي شکايت کرده است، من جايي اين موضوع را نديدم من نمي‌توانم به جاي فتح‌الله‌زاده توضيح بدهم و بهتر است اين مسئله را از خودش بپرسيد. هرکس در هر مجموعه‌اي وجود دارد وظايفش مشخص است.

نبي در پاسخ به سؤال که آيا همانطور که او گفته واقعاً‌ کي‌روش کسالت داشته يا اينکه حرف کفاشيان که اعلام کرده کي‌روش با اسپانسر اختلاف دارد، درست است، گفت: اگر کفاشيان اين مسئله را گفته اين موضوع درست است. وقتي اين مسئله را از کفاشيان پرسيديد چرا دوباره از من مي‌پرسيد؟!

وي در پايان در مورد اينکه چرا هرکس در اين مورد يک اظهارنظري مي‌کند، يک نفر مي‌گويد کي‌روش بازي نيجريه را نگاه مي‌کرده و ديگران حرف‌هاي ديگري مي‌زنند خاطرنشان کرد: آن چيز که کفاشيان مي‌گويد، درست است.

شنبه 1392/11/12 22:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن