تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: فتح‌الله‌زاده در کمیته انضباطی حرف‌هایش را بزند/ وزیر به کروش هم تذکر داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کفاشیان: فتح‌الله‌زاده در کمیته انضباطی حرف‌هایش را بزند/ وزیر به کروش هم تذکر داد ورزش > فوتبال ملی - علی کفاشیان می‌گوید مسائل داخلی فوتبال ایران نباید به خارج از کشور منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که در جلسه کروش و وزیر ورزش حضور داشت در مورد این جلسه گفت: «وقتی که 8-9 نفر از تیم ملی خارج از کشور هستند، اردوی آفریقای جنوبی هم به درد نمی‌خورد و اگر در داخل کشور اردو برگزار کنیم بهتر است. کروش هم همین را گفت و اشاره کرد که اگر منتظری و نکونام و جباری در اختیار تیم ملی باشند می‌تواند اردو برگزار کند. وقتی بازیکنان در اختیار تیم ملی نیستند مشکلات زیادی خواهیم داشت. اگر باشگاه‌ها می‌توانستند بازیکنان را نگه دارند، آن‌ها به لیگ کشورهای دیگر نمی‌رفتند. نکونام اول فصل سه برابر پیشنهاد استقلال، پیشنهاد خارجی داشت. ما گفتیم که بخشی از قراردادش را پرداخت می‌کنیم اما در نهایت او رفت.»
کفاشیان ادامه داد: «ما قول داده بودیم که بازیکنان 20 فروردین در اختیار تیم ملی خواهند بود. ولی تیم‌های قطری این موضوع را قبول نمی‌کنند. من هم نمی‌توانم کاری کنم. این مسائل باعث گلایه وزیر و کروش شده. ما امیدواریم که بتوانیم بازیکنان را به اردوی تیم ملی برگردانیم.»
کفاشیان در مورد موضع‌گیری باشگاه‌های داخلی مقابل کارلوس کروش گفت: «باشگاه‌ها نباید مقابل کروش موضع‌گیری کنند. ما بعد از 8 سال به جام جهانی رسیده‌ایم، در حالی که هر سال لیگ قهرمانان آسیا را داریم. همه باید به فکر منافع ملی باشند. وزیر ورزش تذکر داد که در داخل کشور کسی برای تیم ملی مشکلی ایجاد نکند. البته بخشی از تذکرات وزیر هم به کروش بود چراکه او این مسئله را رسانه‌ای کرد. با این حال وزیر قول داده که از تیم ملی حمایت کند. ما مشکل مالی داریم ولی همه مشکل ما پول نیست. برای بازی تدارکاتی باید زمان داشته باشیم و شرایط فراهم باشد.»
کفاشیان در مورد احضار فتح‌الله‌زاده به کمیته انضباطی گفت: «اینکه فتح‌الله‌زاده گفته به فیفا شکایت می‌کنیم باید در کمیته انضباطی مطرح شود. او باید به کمیته انضباطی بیاید و حرف‌هایش را بزند. این موضوع حساسیت‌های خودش را دارد و کسی نباید مسائل داخلی کشور را به خارج از کشور منتقل کند. ما خودمان این مشکل را حل می‌کنیم.»
43 43



شنبه 12 بهمن 1392 - 19:34:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن