تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819109415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذري: گوشم از شعار برخي تماشاگران پر است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آذري: گوشم از شعار برخي تماشاگران پر است
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: گوشم از شعارهاي برخي تماشاگران که دنبال امتيازگيري و منافع خود هستند، پر است.

سعيد آذري در گفت‌وگو با فارس، در مورد گل نزدن‌هاي تيم فوتبال ذوب‌آهن در ليگ برتر گفت: به عقيده من اصلاح يک سيستم در ورزش تدريجي است و نمي‌توان به طور ناگهاني همه امور را اصلاح کرد. تيم ما رو به رشد است و شرايطش کم‌کم بهتر مي‌شود. ما توانسته‌ايم وضعيت دفاعي تيم‌مان را سر و سامان دهيم و در بازي با استقلال فقط يک گل خيلي بد خورديم که توپ به صورت بازيکن ما اصابت کرد و وارد دروازه‌ شد. وگرنه تقوي سرمربي تيم و کادر فني اقدامات خوبي انجام دادند و توانسته‌اند ساختار دفاعي ذوب‌آهن را درست کنند.

وي ادامه داد: از دست دادن يکي دو مهره خوب هم باعث شد اين مشکلات را داشته باشيم. ما روي روح‌الله عرب حساب کرده بوديم. در هر حال اين مشکلات پيش آمده اما بعد از حل مشکل دفاعي قطعا مشکل گلزني تيم ما حل خواهد شد.

مديرعامل ذوب‌آهن در مورد شعارهايي که برخي تماشاگران در بازي با گسترش‌فولاد در ورزشگاه اصفهان سر دادند، گفت: اين مسئله در تمام ورزشگاه‌ها انجام مي‌شود اما نمي‌توانيم انتظار معجزه داشته باشيم. ما بر اساس پتانسيلي که داريم حرکت مي‌کنيم و بازيکنان و کادر فني هم تلاش خود را نشان دادند گوش من هم از اين شعارها پر است. سال 85 که به ذوب‌آهن آمدم همين وضعيت بود و شعارهايي سرداده مي شد.

وي ادامه داد: معتقدم هوادار واقعي هيچ وقت تيمش را تنها نمي‌گذارد و همانطور که روز گذشته هواداران سپاهان بعد از باخت تيم‌شان به پرسپوليس تيم محبوب خود را تشويق کردند هواداران واقعي ما هم همين کار را مي‌کنند اما برخي از اين شعارها خط‌دهي شده است و برخي هم تحريک شده‌اند و به دنبال منافع وامتيازگيري هستند. من از هواداران واقعي ذوب‌آهن،‌کادر فني و بازيکنان تشکر مي‌کنم همچنين دکتر سعد محمدي رئيس کارخانه ذوب‌آهن و هيأت مديره باشگاه که ما را حمايت کردند، سپاسگزارم.

آذري در مورد اختلاف بين تيم ملي و باشگاه‌ها گفت: در اين مورد هم حق با باشگاه‌هاست و هم تيم ملي و به عقيده من با يک تعامل خوب بين فدراسيون و سازمان ليگ و باشگاه‌ها اين مسئله قابل حل است. 26 خرداد ماه اولين بازي ما در جام جهاني است و 26 فروردين ليگ ما تمام مي‌شود. صاحب‌نظران علم فيزيولوژي و بدنسازي مي‌گويند که 8 تا 12 هفته فرصت مناسبي براي آماده سازي يک تيم است وکي‌روش دو ماه فرصت داردتيم را آماده کند. در نهايت فدراسيون فوتبال و دبيرکل محترم آن مي‌توانند با برقراري يک تعامل خوب همه مسائل را حل کنند.

وي ادامه داد: البته بايد اين نکته را توجه داشته باشيم که هر چقدر پول بدهيم آش مي‌خوريم و با پول کم نمي‌توان بازي‌هاي تدارکاتي مناسب براي تيم ملي تدارک ببينيم. اما انصاف هم نيست در شرايطي که تيم‌هاي پايين جدول براي بقا مي‌جنگند و تيم‌هاي بالاي جدول به دنبال قهرماني هستند نيروهاي آنها را بگيريم. کار بسيار سختي در جام جهاني داريم. ما بايد با بوسني، پرتغال و آرژانتين بازي کنيم. بوسني يک تيم درجه 3 اروپايي نيست. تيمي است که توانسته در گروه پرتغال صدرنشين شود و به جام جهاني صعود کند.

شنبه 1392/11/12 16:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن